Στο τέλος της δεύτερης ημέρας ο Sebastien Loeb έδειξε ότι βρήκε τον απόλυτο –γνωστό– ρυθμό του και αύξησε τη διαφορά του στην κορυφή του Ράλλυ Αργεντινής. Ο Γάλλος δεν δυσκολεύτηκε να κερδίσει και την ένατη Ε.Δ. του αγώνα έχοντας πλέον πλεονέκτημα 40,3 δευτερολέπτων.

Στη δεύτερη θέση ανέκαμψε εμφανώς ο Sebastien Ogier, ο οποίος με το γκάζι στο πάτωμα προσπαθεί να καλύψει τον χαμένο χρόνο, χωρίς όμως να μπορεί μέχρι στιγμής να ελέγχει τη διαφορά του από την κορυφή.

Ο Mikko Hirvonen είχε στην τσέπη του την τρίτη θέση στο βάθρο μέχρι που ένα απρόσμενο πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Citroen DS3 τού κόστισε 42 χαμένα δευτερόλεπτα. Ο συμπατριώτης του, Φινλανδός, Jari-Matti Latvala έσπευσε να το εκμεταλλευτεί αλλά προσγειώθηκε ανώμαλα στην κυριολεξία.

Μόλις πληροφορήθηκε την ατυχία του M. Hirvonen, πίεσε όσο μπορούσε για να έχει βλέψεις στο βάθρο. Όμως, σε ένα άλμα, το VW Polo R προσγειώθηκε άσχημα και χτύπησε τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου σε ένα μεγάλο νεροφάγωμα. Αναγκάστηκε να σταματήσει για να ελέγξει τη ζημιά. Έχασε κι αυτός πολύτιμο χρόνο, ωστόσο βρίσκεται σχεδόν τρία λεπτά πίσω από την κορυφή.

Ο κερδισμένος στην υπόθεση ήταν ο Evgeny Novikov, επίσης με VW Polo R, ο οποίος ανέβηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης.

Ο Dani Sordo καταβάλλει προσπάθειες για να κερδίσει θέσεις, αλλά μέχρι στιγμής παραμένει στη δέκατη θέση.

Ράλλυ Αργεντινής 2013: Τα αποτελέσματα μετά και την ένατη Ε.Δ.

Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος
1. Sebastien Loeb Citroen DS3 3:27:25.0
2. Sebastien Ogier VW Polo R + 40.3
3. Evgeny Novikov Ford Fiesta RS + 2:39.5
4. Jari-Matti Latvala VW Polo R + 2:53.0
5. Thierry Neuville FordFiesta RS + 3:31.1
6. Mikko Hirvonen Citroen DS3 + 6:41.9
7. Αndreas Mikkelsen VW Polo R + 7:45.6
8. Mads Ostberg FordFiesta RS + 10:40.1
9. Martin Prokop Ford Fiesta RS + 11:59.2
10. Dani Sordo Citroen DS3 + 13:01.1

auto.in.gr