Υιοθετώντας τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις της Σειράς 3, η BMW M4 ξεχωρίζει για το χαμηλωμένο ρύγχος του coupe αμαξώματός της, τα τονισμένα «νεύρα» του καπό και φυσικά για τα χαρακτηριστικά «βράγχια» απαγωγής θερμότητας στα φτερά των μπροστινών τροχών.

Όπως επιβεβαιώθηκε πρόσφατα από τον πρόεδρο της BMW Βορείου Αμερικής, Mr. Ludwig Willisch, τόσο η M3 όσο και η M4 θα εφοδιάζονται με έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα βενζίνης, ο οποίος με τη βοήθεια δύο ή ακόμη και τριών υπερσυμπιεστών καυσαερίων θα αποδίδει περίπου 450 ίππους.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η Μ4 θα ακολουθήσει τις συμβατικές εκδόσεις του αυτοκινήτου που στο παρελθόν γνωρίσαμε ως Σειρά 3 Coupe και οι οποίες αναμένονται στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2013.

AUTOMEDIA