Η νέα γενιά του δημοφιλούς μοντέλου συνελήφθη από το φακό κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης στη Γερμανία «φέροντας» πολύ λιγότερο καμουφλάζ σε σχέση με τις προηγούμενες εμφανίσεις της.

Έτσι, πέρα από τις αυξημένες διαστάσεις της είναι πλέον δυνατό να αποκωδικοποιήσει κανείς τη σχεδίαση μερικών στοιχείων, όπως το πιο επίπεδο μπροστινό τμήμα και τα σαφώς μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα. Με μια προσεκτική παρατήρηση προκύπτει ότι η γρίλια είναι μικρότερη, το καπό καταλαμβάνει μεγαλύτερο χώρο ενώ οι πρώτες κολώνες είναι πιο λεπτές.

Σύμφωνα επίσης με τις μέχρι τώρα πληροφορίες πέρα από τις άλλες σχεδιαστικές και μη, αλλαγές που θα φέρει η νέα γενιά του MINI hatchback, θα είναι το πρώτο του είδους του που θα εγκαταλείψει το χαρακτηριστικό ταχύμετρο στο κέντρο του ταμπλό, υιοθετώντας μια πιο συμβατική φόρμα.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του το νέο ΜΙΝΙ Hatchback θα έχει ως αφετηρία τη νέα εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα του βαυαρικού ομίλου, UKL, η οποία θα φιλοξενήσει, στο μέλλον, και μοντέλα της BMW ενώ σε επίπεδο κινητήρων αναμένενονται, μεταξύ άλλων, νέα τρικύλινδρα μηχανικά σύνολα με τεχνολογία TwinPower Turbo.

AUTOMEDIA