Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε την παρουσίαση της κορυφαίας πετρελαιοκίνητης έκδοσης της έβδομης γενιάς του Golf στην προσεχή έκθεση της Γενεύης.

Η ισχυρότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση του γερμανικού μικρομεσαίου αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm ροπής, διαθέσιμης από τις 1.750 σ.α.λ. χάρη στην παρουσία ενός τετρακύλινδρου κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων.

Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων ή, κατ΄επιλογή, ενός, ισάριθμων σχέσεων, DSG διπλού συμπλέκτη.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, το Golf GTD επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα και φτάνει την μέγιστη ταχύτητα των 230 χλμ./ώρα.

Αυτό σημαίνει ότι η GTD έκδοση είναι κατά 0,6 δευτερόλεπτα ταχύτερη στη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα και υπερέχει κατά 8 χλμ./ώρα σε τελική ταχύτητα σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης γενιά του Golf.

Βελτιωμένα επίσης είναι και τα μεγέθη κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, εμφανίζοντας χαμηλότερες τιμές σε σχέση με την προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση.

Έτσι, το Golf VII GTD, εκλύει στην ατμόσφαιρα 109 γραμμ./χλμ. -έναντι 139 γραμμ./χλμ. στην προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση- και απαιτεί 4,1 λίτρα καυσίμου/100 χλμ. σε μεικτό κύκλο –από 5,2 λίτρα/100 χλμ.- συνεπικουρούμενου του χαμηλότερου βάρους
που περιορίζεται σε 1.302 κιλά.

Σε ό,τι αφορά τα περαιτέρω χαρακτηριστικά του, το Golf GTD σηματοδοτεί τη διαφορετικότητα του με το πιο αιχμηρό bodykit, που περιλαμβάνει από τους πιο αδρούς προφυλακτήρες και την πιο διακριτή αεροτομή έως τις επιχρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης και τους τροχούς των 19 ιντσών με τα ελαστικά διαστάσεων 225/45.

Παράλληλα, αναβαθμισμένη, σε συμφωνία με τον sport προσανατολισμό της έκδοσης, είναι και η ανάρτηση.

Αντιστοίχως sport είναι και η εικόνα στο εσωτερικό όπου κυριαρχούν τα μεταλλικά πεντάλ από ανοξείδωτο χάλυβα, το sport τιμόνι και τα ανάλογα καθίσματα.

auto.in.gr