Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών EcoSport αποτελεί το σημαντικότερο έκθεμα της Ford στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.

Το συμπαγών διαστάσεων SUV, το μήκος του οποίου μόλις που ξεπερνά τα τέσσερα μέτρα, θα εφοδιάζεται με δύο κινητήρες βενζίνης και έναν κινητήρα diesel.

Στην πρώτη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με τον γνωστό τρικύλινδρο και υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα EcoBoost χωρητικότητας 1,0 λίτρου, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 125 ίππους.

Αποδίδοντας 110 ίππους, ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρων αποτελεί τη δεύτερη βενζινοκίνητη επιλογή στην γκάμα του EcoSport, ενώ με τον ίδιο κυβισμό ο μοναδικός πετρελαιοκινητήρας του μικρού SUV αποδίδει 90 ίππους.

Την επίσημη πρεμιέρα του πραγματοποιεί στη Γενεύη και το Tourneo Courier. Mε πέντε θέσεις στο εσωτερικό του, συμπληρώνει την γκάμα του επιβατικών VAN της Ford, αποτελώντας την πιο συμπαγή πρόταση που μπορείς να συναντήσεις σε αυτή.

Έχοντας περάσει στην παραγωγή, το νέο Fiesta ST αποτελεί την ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση στην πολύχρονη ιστορία του δημοφιλούς Ford.

O υπετροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,6 λίτρων αποδίδει 182 ίππους και 240 Nm ροπής, επιτρέποντας στο Fiesta να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 7 δευτερόλεπτα.

Στις εμφανείς σχεδιαστικές αλλαγές που δηλώνουν την ταυτότητα της έκδοσης θα πρέπει να προσθέσουμε το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Torque Vectoring Control) και το ESP τριών σταδίων, όπως άλλωστε και τα καθίσματα της Recaro τα οποία δεσπόζουν στο εσωτερικό.

Παρά τις εντυπωσιακές επιδόσεις, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου του Fiesta ST δεν ξεπερνά, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, τα 5,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 138 γρ./χλμ.

Γ.Α

auto.in.gr