Χρόνοι, δοκιμές ελαστικών, εφαρμογές ιδεών (νόμιμες ή και παράνομες) και δεδομένα. Χιλιάδες κιλομπάιτς με δεδομένα. Αυτά ήταν κυρίως τα αποτελέσματα των χειμερινών δοκιμών στη Jerez.

Άλλοι έψαχναν τους αεροδυναμιστές τους, άλλοι έστελναν κωδικοποιημένα e-mails στα εργαστήρια τους με παραμέτρους από τη φθορά των ελαστικών και άλλοι έψαχναν για… τσαγκάρη.

Ναι, στη Sauber-Ferrari έψαχναν για τσαγκάρη για να μειώσουν τις διαστάσεις της σόλας των παπουτσιών του N. Hulkenberg.

Βλέπετε οι οδηγοί δοκίμασαν το κάθισμα αλλά όχι ολόκληρο το κόκπιτ και τα πέλματα του Γερμανού αποδείχθηκαν πολύ μεγάλα για τη νέα Sauber-Ferrari.

Ο 25χρονος οδηγός έχει ύψος 1,84 , άρα είναι ιδιαίτερα ψηλός για την F1 ενώ η νέα Sauber-Ferrari C32 φαίνεται πως δεν έχει και τόσο χώρο για τα πόδια του ενώ το νούμερο των παπουτσιών του Γερμανού είναι πολύ μεγάλο για να χωρέσει εύκολα στα πεντάλ.

«Το αυτοκίνητο δεν μπορεί να φτιαχτεί ξανά» έγραψε στο site της εφημερίδας Bild ο ανταποκριτής της Nicola Pohl.

Μάλιστα ο ίδιος ο N. Hulkenberg το επιβεβαίωσε λέγοντας: “Κόψαμε τα πέλματα από καουτσούκ στο πίσω μέρος των παπουτσιών για να κερδίσουμε λίγο χώρο».

Πέρα από αυτό πάντως, η νέα Sauber-Ferrari εντυπωσίασε τον ανταγωνισμό την περασμένη εβδομάδα. Όταν ρώτησαν από την εφημερίδα Blick τον Christian Horner, της Red Bull-Renault, ποιο μονοθέσιο τον εξέπληξε περισσότερο εκείνος απάντησε: «Η Sauber! Ακριβώς όπως και το 2012, έχουν φτιάξει και πάλι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο».

auto.in.gr