Σχεδόν ένα μήνα πριν την επίσημη πρεμιέρα του, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε ελβετικό έδαφος, το γαλλικό πολυμορφικό μοντέλο, αποκαλύπτει τη σχεδίαση της νέας γενιάς καθώς εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό κοντά στο εργοστάσιο παραγωγής του, χωρίς ίχνος καμουφλάζ να καλύπτει οποιαδήποτε από τις επιφάνειές του.

Σε επίπεδο σχεδίασης, η διαφορά από την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του είναι παραπάνω από σαφής κυρίως στο μπροστινό τμήμα, το οποίο μεταβάλλει ριζικά την εικόνα του μοντέλου.

Έτσι, πέρα από τις αλλαγές που επιβάλλει το νέο σήμα της Citroen, το C4 Picasso υιοθετεί δύο παραλληλόγραμμα κεντρικά φωτιστικά σώματα τοποθετώντας τους δείκτες αλλαγής πορείας από πάνω, σε ένα παράξενο όσο και κομψό αποτέλεσμα.

Στο πίσω τμήμα, τα -σχεδιαστικά- πράγματα ακολουθούν ένα πολύ λιγότερο ριζοσπαστικό χαρακτήρα με τα παραλληλόγραμμα φώτα να δίνουν το στίγμα και την τεθλασμένη γραμμή στο περίγραμμα της θύρας του πορτ μπαγκάζ να κρύβει αποτελεσματικά τον όγκο του γαλλικού πολυμορφικού.

Σε ό,τι αφορά αυτά που θα περικλείονται από τις νέες επιφάνειές του, το Citroen C4 Picasso υπόσχεται περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό, χωρίς όμως να αυξήσει σημαντικά τις διαστάσεις του που μέχρι σήμερα γνωστή, εκδοχή του είναι 4,47 μ. μήκος, 1,68 μ. πλάτος και 1,83 μ. ύψος. Παράλληλα, αυξημένη, αναμένεται να είναι και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, ξεπερνώντας τα 500 λίτρα.

Όπως έχει αφήσει να εννοηθεί η Citroen, το C4 Picasso θα αξιοποιήσει τη νέα ευέλικτη πλατφόρμα EMP2 του γαλλικού ομίλου. Οι προδιαγραφές της πλατφόρμας υπόσχονται μείωση του συνολικού βάρους των μοντέλων που θα την αξιοποιήσουν κατά περίπου 70 κιλά και, κατ’ επέκταση μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως και 22%.

Αυτό, σε συνδυασμό με μια σειρά άλλων στοχευμένων βελτιώσεων, ίσως, σημαίνει ότι η πιο αποδοτική έκδοση του Citroen C4 Picasso να εμφανίζει τιμές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κάτω από το κρίσιμο όριο των 100 γραμμ./χλμ.

Auto Express