Έχοντας καθορίσει τον τρόπο που έρχονται τα παιδιά στον κόσμο στο ένα από τα δύο διαφημιστικά spot που θα αναμεταδίδονταν για πρώτη φορά στο Super Bowl, η κορεατική φίρμα, παρουσίασε στον τηλεοπτικό αέρα και το δεύτερο spot το οποίο, αυτή τη φορά, διδάσκει το σεβασμό, στο ίδιο σκεπτικό που δείχνει να κλείνει το μάτι στην έννοια της, -τόσο προσφιλούς στους Αμερικανούς- πολιτικής ορθότητας.

Έτσι, η πρώην Miss ΗΠΑ Alyssa Campanella, σε ρόλο “hotbot” αναλαμβάνει να συνετίσει, κάποιον που, τουλάχιστον, σύμφωνα με τη δική της, οπτική, δεν δείχνει να σέβεται την τεχνολογία του KIA Forte 2014.

auto.in.gr