Έχοντας καθορίσει τον τρόπο που έρχονται τα παιδιά στον κόσμο στο ένα από τα δύο διαφημιστικά spot που θα αναμεταδίδονταν για πρώτη φορά στο Super Bowl, η κορεατική φίρμα, παρουσίασε στον τηλεοπτικό αέρα και το δεύτερο spot το οποίο, αυτή τη φορά, διδάσκει το σεβασμό, στο ίδιο σκεπτικό που δείχνει να κλείνει το μάτι στην έννοια της, -τόσο προσφιλούς στους Αμερικανούς- πολιτικής ορθότητας.
Έτσι, η πρώην Miss ΗΠΑ Alyssa Campanella, σε ρόλο “hotbot” αναλαμβάνει να συνετίσει, κάποιον που, τουλάχιστον, σύμφωνα με τη δική της, οπτική, δεν δείχνει να σέβεται την τεχνολογία του KIA Forte 2014.