Μετά την επταθέσια -Grand- έκδοσή του, σειρά στα πεδία δοκιμών, παίρνει το «απλό» C4 Picasso το οποίο και συνελήφθη από το φωτογραφικό με φόντο το χιονισμένο τοπίο του σκανδιναβικού Βορρά.

Το επιμελές καμουφλάζ δεν αφήνει πολλά περιθώρια για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων σε ό,τι αφορά τη νέα σχεδιαστική του κατεύθυνση.

Παρ΄όλα αυτά, μερικά στοιχεία όπως π.χ. η μικρή γυάλινη επιφάνεια μεταξύ πρώτης κολώνας και παραθύρου, προδίδει ότι το νέο C4 Picasso σκοπεύει να διατηρήσει κάποια από τα αισθητικά στοιχεία που το ανέδειξαν σε σημείο αναφοράς, από πλευράς στυλ, στην πολυμορφική κατηγορία.

Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτό που φαίνεται να επικρατεί στην περίπτωση του C4 Picasso είναι ότι, χωρίς να χάσει το μείγμα πρακτικότητας και στυλ που προσφέρει, θα είναι λίγο πιο συντηρητικό σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του, αφήνοντας στη σειρά DS την πιο «τολμηρή» σχεδίαση.

Όπως και να έχει από πλευράς σχεδίασης, αυτό που πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι το C4 Picasso θα έχει ως αφετηρία τη νέα ευέλικτη πλατφόρμα EMP2 που παρουσιάστηκε πρόσφατα από τον όμιλο PSA/Peugeot-Citroen.

H συγκεκριμένη πλατφόρμα αξιοποιώντας από χάλυβα, αλουμίνιο αλλά και συνθετικά υλικά υπόσχεται να προσφέρει περισσότερα πλεονεκτήματα σε επίπεδο βάρους και κατ’ επέκταση σε ό,τι αφορά τα μεγέθη κατανάλωσης καυσίμου. Στην περίπτωση του C4 Picasso, η αξιοποίηση της συγκεκριμένης πλατφόρμας αναμένεται να μειώσει το βάρος του έως και 70 κιλά σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

AUTOMEDIA