Λίγες ημέρες μόνο απομένουν για τον τελικό του αμερικανικού ποδοσφαίρου, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες μονοπωλούν, σχεδόν, τα διαφημιστικά διαλείμματά του, να βάζουν τα δυνατά τους για να εντυπωσιάσουν με καινούρια και όσο το δυνατόν πιο ενδιαφέροντα spot.

Σε αυτό το πλαίσιο, η KIA παρουσίασε το δικό της διαφημιστικό το οποίο αξιοποιεί το concept πεντάχρονος γιος και αμήχανος πατέρας o οποίος καλείται να απαντήσει στην ερώτηση του πώς έρχονται τα παιδιά στον κόσμο, ενώ οδηγεί το KIA Sorento του.

Σύμφωνα με τη θεωρία του… απεγνωσμένου πατέρα, τα παιδιά και για την ακρίβεια, τα μικρά κάθε γήινου έμβιου είδους προέρχονται από ένα πλανήτη που ονομάζεται Babylandia και… διεισδύουν στην ατμόσφαιρα της γης με τα διαστημόπλοιά τους.

Ανεξαρτήτως βασικής ιδέας, αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι η οπτικοποίηση της πατρικής εκδοχής των… διαστημόπαιδων από το δημιουργικό της ΚIA, που κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελεί αυτόνομη ταινία της Pixar.

Σε ό,τι αφορά την σεναριακή κατάληξη της ιστορίας, είναι βγαλμένη από τη ζωή…

Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκτιμήσεις για το κόστος του τηλεοπτικού χρόνου τη βραδιά του τελικού, φτάνουν έως και τέσσερα εκατομμύρια δολάρια για 30 δευτερόλεπτα.

auto.in.gr