H Unilever ανακοίνωσε μέσα στο 2012 ότι πάνω από το 50% του συνόλου των εργοστασίων της πέτυχαν το στόχο για μηδενικά απόβλητα σε χωματερές. Αυτό επιτεύχθηκε, όπως σημειώνεται από την εταιρεία, παρά την αύξηση των ετήσιων πωλήσεων σε €51 δις ευρώ (σε σύγκριση με 40 δις που ήταν οι πωλήσεις όταν η Unilever ανακοίνωσε το όραμά της να διπλασιάσει το μέγεθος της επιχείρησης μειώνοντας τις επιπτώσεις της στο περιβάλλον). Σε 18 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, η Unilever έχει ήδη φτάσει το στόχο της με αποτέλεσμα το 100% των εγκαταστάσεών της να στέλνουν μηδενικά απορρίμματα στις χωματερές. Το επίτευγμα ισοδυναμεί με την αφαίρεση πάνω από ενός εκατομμυρίου κάδων οικιακών αποβλήτων κάθε χρόνο.

«Τόσο τα 3 εργοστάσια, όσο και τα δυο διανεμητικά κέντρα και τα κεντρικά γραφεία που λειτουργούμε στην Ελλάδα» λέει ο Χάρης Νικολάου, υπεύθυνος Περιβάλλοντος και Ασφάλειας της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas «έχουν επιτύχει ένα στόχο που φαινόταν εξαιρετικά δύσκολος πριν από μερικά χρόνια: Μηδενικά απορρίμματα προς τις χωματερές! Οι αυστηρές προδιαγραφές που θέτει η ίδια η εταιρία και ο σεβασμός στο περιβάλλον και την κοινωνία έχουν γίνει βίωμα για όλους εμάς στην ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, με αποτέλεσμα να μπορούμε σήμερα να υπερηφανευόμαστε για ένα τόσο σημαντικό επίτευγμα.»

Στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Σχεδίου Δράσης για την Αειφορία, η Unilever είχε ανακοινώσει ότι μέχρι το 2020, το σύνολο των απορριμμάτων που προορίζονται για τελική διάθεση θα είναι ίδιο ή χαμηλότερο από τα επίπεδα του 2008 – παρά την αύξηση στις παραγόμενες ποσότητες.

in.gr