Μια προσεκτική παρατήρηση στις λεπτομέρειες αυτού του πρωτοτύπου που κρύβεται κάτω από τις επιφάνειες του Scenic, αποκαλύπτει ότι η γαλλική φίρμα δεν προτίθεται να περιοριστεί στο συμπαγών διαστάσεων Captur σε ό,τι αφορά την κατηγορία των SUV.

H αυξημένη απόσταση από το έδαφος, οι μεγάλοι τροχοί και οι διογκωμένοι θόλοι που προφανώς κρύβουν και μεγαλύτερα μετατρόχια, είναι μερικά από τα στοιχεία που προδίδουν ότι δεν πρόκειται για μία έκδοση του Scenic, όπως μαρτυρά το αμάξωμα, αλλά για ένα τετρακίνητο SUV στις διαστάσεις του Qashqai.

Προς την ίδια κατεύθυνση συντείνουν και τα βάρη που έχουν προστεθεί από τους μηχανικούς της Renault κάτω από την πρώτη κολώνα και στην οροφή, ένα σύνηθες τρικ προκειμένου να προσομοιώσουν το ψηλότερο κέντρο βάρους ενός SUV μοντέλου.

Επιπλέον, ανεξαρτήτως ορατών στοιχείων, η άφιξη ενός μεσαίου μεγέθους SUV που θα τοποθετηθεί πάνω από το Captur το 2014 έχει επιβεβαιωθεί και από το Stephen Norman, επικεφαλής marketing της γαλλικής φίρμας στην έκθεση της Γενεύης το 2012.

Έτσι, το νέο SUV αναμένεται να κάνει χρήση της συνεργασίας Renault-Nissan αξιοποιώντας στοιχεία από τη νέα γενιά του Qashqai η οποία επίσης αναμένεται το 2014. Σε επίπεδο σχεδίασης θα δανειστεί στοιχεία από το Captur.

Εξάλλου, η Renault ήδη έχει ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη κατηγορία SUV διαθέτοντας εκτός Ευρώπης μια εκδοχή του Dacia Duster με τα δικά της διακριτικά η οποία μάλιστα έχει διπλάσιες πωλήσεις από το μοντέλο της θυγατρικής της γαλλικής φίρμας στο οποίο βασίζεται.

Επίσης, υπάρχουν πληροφορίες που θέλουν τη Renault να αναθεωρεί τη στρατηγική της για το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Espace. Σύμφωνα με αυτές, η χαμηλή ζήτηση για μεγάλου μεγέθους MPV ίσως οδηγήσει την φίρμα στην αντικατάσταση του μοντέλου με ένα επταθέσιο, με SUV χαρακτηριστικά, το οποίο θα κάνει την εμφάνισή του σε περίπου δύο χρόνια.

Auto Express