Περίοδος χειμερινών δοκιμών και για το νέο, μικρό SUV της Porsche καθώς, πλέον απομένει λιγότερο από ένας χρόνος για την άφιξή του η οποία αναμένεται εκθεσιακά στην Φρανκφούρτη το Σεπτέμβριο και εμπορικά αμέσως μετά και μέσω Λειψίας όπου θα φιλοξενείται η παραγωγή του.

Κατ’ αντιστοιχία με το μεγαλύτερο SUV της Porsche, Cayenne, το οποίο μοιράστηκε στοιχεία με το Audi Q7, έτσι και η Macan θα έχει ως αφετηρία το Audi Q5, διατηρώντας όμως τη γνώριμη σφραγίδα της Porsche σε επίπεδο οδικών χαρακτηριστικών και sport συμπεριφοράς αλλά και προσφέροντας, περισσότερα πολυτελή στοιχεία.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, είναι προφανές ότι το σημείο αναφοράς για το νέο SUV παραμένει η Cayenne. Παρ΄όλα αυτά μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι η Macan διαθέτει μεγαλύτερη γρίλια, εγκαταλείπει τις πτυχώσεις στο καπό ενώ διαθέτει μια πιο έντονα κεκλιμένη γραμμή οροφής και μεγαλύτερους προβόλους.

Εξάλλου, όπως δείχνουν τα μέχρι τώρα στοιχεία, η διαφοροποίηση μεταξύ της Macan και της Cayenne θα εντοπιστεί κυρίως στην τιμή τους.

Έτσι, σε επίπεδο κινητήρων η Macan πρόκειται να υιοθετήσει πιο mainstream μοτέρ με προέλευση τo Audi Q5 αλλά, προσαρμοσμένα στα μέτρα της Porsche. Αυτό σημαίνει ότι η κορυφαία Macan Turbo έκδοση θα εφοδιάζεται με twin-turbo V6 κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λίτρων και απόδοση 375 ίππων, κάτι που συνεπάγεται ότι θα ξεπερνά κατά περίπου 80 ίππους τη βασική έκδοση της Cayenne. Την γκάμα θα πλαισιώσουν και κινητήρες πετρελαίου χωρητικότητας 2,0 και 3,0 λίτρων.

Όσον αφορά τη βασική έκδοση της Macan θεωρητικά, σύμφωνα με τις πληροφορίες αναμένεται να εξοπλιστεί με τον πρώτο τετρακύλινδρο κινητήρα της Porsche μετά από σχεδόν 15 χρόνια όταν σταμάτησε η παραγωγή της 968, ενώ από την γκάμα δεν θα λείπει και η υβριδική έκδοση.

Auto Express