Έχοντας υπερβεί ήδη κατά ένα χρόνο την αναμενόμενη ημερομηνία άφιξής του, το Audi R8-etron φαίνεται να χάνει τις προοπτικές παραγωγής του, σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της γερμανικής φίρμας που ασχολούνται με το συγκεκριμένο project.

«Έχουμε ήδη κατασκευάσει δέκα αυτοκίνητα των οποίων οι δυνατότητες βρίσκονται υπό αξιολόγηση. Αυτό που μας απασχολεί είναι η περιορισμένη αυτονομία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων όπως διαμορφώνεται από την υφιστάμενη τεχνολογία στις μπαταρίες. Δεν θεωρούμε ότι οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να αποδεχτούν κάτι τέτοιο», δηλώνει χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της γερμανικής φίρμας.

«Πλέον, έχουμε νέο επικεφαλής εξέλιξης, τον W. Durheimer, ο οποίος παρακολουθεί πολύ στενά τα σχετικά project, και έτσι, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι κάθε νέο σχέδιο αντιπροσωπεύει πραγματικά την Audi», τονίζει το στέλεχος της φίρμας προσθέτοντας ωστόσο ότι: «…αν η τεχνολογία βελτιωθεί ποιος ξέρει… ποτέ μη λες ποτέ».

Ανεξαρτήτως προοπτικών παραγωγής, το Audi R8 e-tron, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει δώσει στη δημοσιότητα η γερμανική φίρμα, διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που του εξασφαλίζουν ισχύ 381 ίππων και 820 Nm ροπής και τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 48,6 kWh.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις του, η επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα) ολοκληρώνεται σε 4,2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Από πλευράς αυτονομίας το Audi R8 e-tron υπόσχεται 215 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση, διαδικασία η οποία σε οικιακό δίκτυο απαιτεί 12 ώρες.

auto.in.gr