Είκοσι χρόνια μετά την νίκη του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 1992 με την Toyota, ο Carlos Sainz ετοιμάζεται να επιστρέψει στην ομάδα με την οποία κέρδισε δύο τίτλους.

Ο «El Matador» βρίσκεται σε συζητήσεις με την ιαπωνική ομάδα και αν δεν συμφωνήσει για τη παράταση της συνεργασίας του με την VW, θα ξεκινήσει από το 2013 την δουλειά στην Toyota.

Προς το παρόν τα καθήκοντα του C. Sainz με την Toyota, αναμένεται να είναι παρόμοια με αυτά που είχε στη Volkswagen (ως δοκιμαστής και σύμβουλος της ομάδας).

Οι Ιάπωνες, ανυπομονούν για την επιστροφή τους στα ράλλυ. Η οικονομική κρίση τους επιτρέπει αργά βήματα, τα οποία τους οδήγησαν στη δημιουργία του Yaris για την κατηγορία «R1» (αυτοκίνητα με κίνηση στους δύο τροχούς, το εισαγωγικό στάδιο για τα ράλλυ) και «R5» (κατηγορία S2000).

Ωστόσο, οι επιθυμίες της ομάδας δεν σταματούν εκεί καθώς τα σχέδιά της προβλέπουν μία έκδοση World Rally Car για το Yaris. Για το λόγο αυτό θέλουν ως σύμβουλο τον Ισπανό πρωταθλητή.

Το 2014 είναι το καθοριστικό έτος όπου οι Ιάπωνες έχουν θέσει ως αρχή για τις πρώτες δοκιμές του αυτοκινήτου. Σκοπός τους είναι να φτάσουν ή και να προλάβουν τη Hyundai.

Μάλιστα οι φήμες λένε πως η είσοδος της κορεάτικης εταιρίας στο WRC είναι ένας από τους κύριους λόγους για την επιστροφή της Toyota, η οποία έχει προϋπολογισμό 100.000.000 ευρώ.

Οι πρώτες συναντήσεις της ομάδας με τον 50χρονο Ισπανό (αν τελικά παύσει τη συνεργασία του με την VW) αναμένεται να γίνουν στην Κολωνία, μετά τις 20 Ιανουαρίου, όταν θα έχει ολοκληρωθεί το ράλλυ Dakar.

Μάλιστα αν ο C. Sainz συμφωνήσει, οι ιθύνοντες της Toyota προτίθενται να του εξασφαλίσουν αυτοκίνητο και για τη συμμετοχή του στο Dakar το 2014, αλλά και συμμετοχές με το Yaris WRC στα ράλλυ Ακρόπολις, Σαν Ρέμο και Αργεντινής. Αυτό είναι κάτι το οποίο του αρνήθηκε η VW.

Οι φήμες για το ποιοι οδηγοί θα αποτελέσουν την ομάδα, κάνουν λόγο για τους D. Sordo και P. Solberg. Αν αυτοί δεν συμφωνήσουν το «plan B» προβλέπει τους Elfyn Evans, Craig Breen ή Hayden Paddon.

auto.in.gr