Οι κορυφαίες επιδόσεις και τα δυναμικά χαρακτηριστικά κίνησης μπορούν να συνδυαστούν με την περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου και τις μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Αυτό τουλάχιστον ευελπιστεί να αποδείξει η έκδοση παραγωγής ενός αυθεντικού coupe που κινείται με τη βοήθεια ενός plug-in υβριδικού συνόλου.

Το i8, περί αυτού ο λόγος, εντοπίστηκε για μία ακόμη φορά από το φωτογραφικό φακό κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στους χιονισμένους δρόμους της Σουηδίας.

Η έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου θα διαθέτει 2+2 θέσεις και πιθανότατα δεν θα εξοπλίζεται με κινητήρα diesel -όπως η πρωτότυπη εκδοχή του- αλλά με έναν τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης.

Ο τελευταίος θα συνεργάζεται με έναν εξίσου ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος μεταξύ άλλων θα έχει την ικανότητα να κινεί το βαυαρικό coupe αξιοποιώντας την ηλεκτρική ενέργεια που θα παρέχουν οι συσσωρευτές ιόντων-λιθίου.

Πέρα από τις εκρηκτικές επιδόσεις -σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το i8 θα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα αξιοποιώντας την εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών και συνεπώς το χαμηλό του βάρος- το πρώτο υβριδικό coupe στην ιστορία της BMW θα προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών του μέσω ενός οικιακού δικτύου παροχής ηλεκτρικής ενέργειας.

Την γκάμα του i-brand της BMW θα συμπληρώνει το αμιγώς ηλεκτροκίνητο i3, καθώς και η roadster εκδοχή του i8.

AUTOMEDIA