Ένα λάθος στο online σύστημα παραμετροποίησης αυτοκινήτων της Skoda στην Τσεχία και η ταχύτατη αξιοποίησή του από έναν αναγνώστη του, φέρνουν στη δημοσιότητα, αυτό που θα αποτελέσει την κορυφαία έκδοση της Octavia.

Επίσης, το γεγονός ότι το παραπάνω σύστημα της Skoda έχει έκτοτε «κατέβει» για τεχνικούς λόγους φαίνεται να επιβεβαιώνει την παραπάνω θεωρία.

Στο προκείμενο, οι ψηφιακές εικόνες αν και θολές, δεν μπορούν να κρύψουν ότι η νέα Octavia RS θα ακολουθήσει το ίδιο σκεπτικό με την προηγούμενη εκδοχή της όσον αφορά τις σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις που καλούνται να σηματοδοτήσουν τις επιδόσεις της.

Έτσι, σε επίπεδο σχεδίασης η έκδοση RS ξεχωρίζει από τους «επιθετικότερους» προφυλακτήρες, τα τεχνολογίας LED φώτα ημέρας στις εισαγωγές αέρα, το spoiler στη πόρτα του χώρου αποσκευών και τις δύο τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω τμήμα.

Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει, επίσης, ότι πίσω από τις νέου σχεδιασμού πεντάκτινες ζάντες κρύβονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων.

Στον τομέα των μηχανικών συνόλων, αν και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ίχνος επίσημης ή ανεπίσημης ένδειξης, πιθανότερος υποψήφιος για την ισχυρότερη έκδοση της Skoda Octavia είναι ο turbo βενζινοκινητήρας των 2,0 λίτρων του νέου Golf GTI, στοιχείο που σημαίνει απόδοση 220 ίππων, δηλαδή 10% περισσότερο από τους 200 ίππους της μέχρι σήμερα γνωστής Octavia5 RS.

Αργότερα, περίπου ταυτόχρονα με την προσθήκη της estate εκδοχής της Octavia στην γκάμα της, αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της και η πετρελαιοκίνητη RS έκδοση με δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα ο οποίος υπόσχεται να προσφέρει περισσότερους από τους 170 ίππους της μέχρι σήμερα γνωστής έκδοσης.

auto.in.gr