Από το 2013 η Mercedes-Benz θα προσφέρει μία νέα εκδοχή του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης 4Matic, ειδικά προσαρμοσμένη στις ανάγκες των εμπροσθοκίνητων μοντέλων της και το οποίο θα ξεκινήσει πιθανότατα από την Α 45 AMG και την CLΑ, η οποία θα παρουσιαστεί το 2013.

Η καινοτομία της συγκεκριμένης εκδοχής του 4Μatic έγκειται στο σύστημα διαχείρισης και κατανομής της ροπής, εξασφαλίζει υψηλή αποδοτικότητα, διατηρώντας παράλληλα το βάρος του σε χαμηλά επίπεδα.

Αναλυτικότερα, στη νέα εκδοχή του 4Matic ξεχωρίζουν η παρουσία μιας νέας συμπαγών διαστάσεων μονάδας, υπεύθυνης για την μετάδοση ροπής στον πίσω άξονα και την οποία η γερμανική φίρμα αποκαλεί «PTU».

Η PTU ενσωματώνεται στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «7G-DCT» και μοιράζεται μαζί του το ίδιο κύκλωμα λίπανσης, προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα σε επίπεδο βάρους (-25% σε σχέση με αντίστοιχα συστήματα τετρακίνησης) και κατ΄επέκταση αποδοτικότητας.

Παράλληλα, ο ενσωματωμένος στον πίσω άξονα και ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης, επιτρέπει τη στιγμιαία και πλήρη ανακατανομή της ροπής από τον μπροστινό στον πίσω και αντιστρόφως, αναλόγα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις.

auto.in.gr