Μετά από μία σειρά κατασκοπευτικών φωτογραφιών και εξίσου αινιγματικών video, η τρίτη κατά σειρά γενιά της Skoda Octavia αποκαλύπτεται.

Πριν ακόμη καταλήξεις στα πρώτα συμπεράσματα, παρατηρώντας τα δυναμικότερα χαρακτηριστικά της σχεδίασής της, η εμφανής αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων είναι αυτή που κερδίζει την προσοχή σου.

Δεν είναι μόνο τα εννέα εκατοστά που προστέθηκαν στο συνολικό μήκος του αμαξώματος, καθώς ακόμη μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζει το μεταξόνιο (10,8 εκατοστά).

Εξαίρεση από την… υπερ-μεγέθυνση του αμαξώματος δεν θα μπορούσε να αποτελέσει και το πλάτος, το οποίο «κέρδισε», σε σχέση με τη σημερινή εκδοχή του αυτοκινήτου, 4,5 εκατοστά.

Αποτέλεσμα της εντυπωσιακής αύξησης των εξωτερικών διαστάσεων αποτελεί η ενίσχυση της άνεσης και της ευρυχωρίας στο εσωτερικό, με τον όγκο του χώρου αποσκευών να εκτοξεύεται στα 590 λίτρα και να καταρρίπτει κάθε προηγούμενο ρεκόρ.

Παρά τις επιβλητικές διαστάσεις, πάντως, το βάρος της νέας Octavia μειώθηκε έως και 102 κιλά, χάρη στις ευεργετικές ιδιότητες της επαναστατικής πλατφόρμας MQB, πάνω στην οποία βασίζονται τόσο το VW Golf όσο και το Seat Leon.

Χωρίς εκπλήξεις, η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά υπερτροφοδοτούμενα σύνολα βενζίνης και diesel άμεσου ψεκασμού, τα οποία ξεκινούν από τα 1,2 λίτρα και τους 86 ίππους.

Αναβαθμισμένος επιστρέφει και ο εξοπλισμός, με συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που ακολουθούν το παράδειγμα του ανταγωνισμού, υπερκαλύπτοντας τις απαιτήσεις του μέσου οδηγού.

Στο προσεχές μέλλον η Skoda θα προσθέσει στην γκάμα του αυτοκινήτου τις γνώριμες station wagon εκδόσεις (Combi) και χαρακτηριστικά όπως η τετρακίνηση.

Τέλος, δεν θα πρέπει να αποκλείουμε το ενδεχόμενο εξέλιξης και παραγωγής της κορυφαίας έκδοσης «RS».

auto.in.gr