Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
3ο

3ο «UP Greek Tourism», τώρα στο Piccadilly Circus!

Η καμπάνια "UP Greek Tourism" συνεχίζεται! Ολοκληρώνοντας την πρώτη χρονιά ζωής της, η πρωτοβουλία αυτή πραγματοποιεί την τρίτη της κίνηση, αυτή τη φορά στο Λονδίνο! Μέσω crowd-funding συγκεντρώνει χρήματα για να προωθήσει για άλλη μια φορά τον Ελληνικό Τουρισμό.

Η καμπάνια «UP Greek Tourism» συνεχίζεται! Ολοκληρώνοντας την πρώτη χρονιά ζωής της, η πρωτοβουλία αυτή πραγματοποιεί και την τρίτη της κίνηση, αυτή τη φορά στο Λονδίνο! Μέσω crowd-funding συγκέντρωσε χρήματα για να προωθήσει για άλλη μια φορά τον Ελληνικό Τουρισμό.

Το νέο εγχείρημα
Η ομάδα του «UP Greek Tourism» επιχειρεί για τρίτη φορά να διαφημίσει την Ελλάδα, μέσα από το καλύτερο προϊόν της: τον Τουρισμό. Η μέθοδος όπως προαναφέραμε είναι το crowd-funding και αρχικός στόχος ήταν £12.000 το ελάχιστο μέχρι τα Χριστούγεννα 2012 (24 Δεκεμβρίου). (Τελικά το ποσό ξεπέρασε τις£13.000.) Η διαφημιστική video-πινακίδα στοPiccadilly Circus (Picadilly Lite) είναι πλέον στον αέρα -από 1ης Φεβρουαρίου 2013 – για 24 ώρες/ημέρα και θα παραμείνει για διάστημα 2 εβδομάδων.
Οι δωρητές άνω των £10 θα πάρουν μέρος σε κλήρωση με έπαθλο ένα εισιτήριο μετ’ επιστροφής στο Λονδίνο.

Η ιστορία του «UP Greek Tourism»
Το project«UP Greek Tourism»αποτελεί μια έξυπνη πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, τουΓιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη και του Ονίκ Παλαντζιάν, οι οποίοι όχι μόνο σκέφτηκαν την ιδέα της στήριξης του ελληνικού τουρισμού, αλλά βρήκαν και το τρόπο να την επικοινωνήσουν -προωθήσουν στο κοινό, που σε πρώτη φάση θα την στήριζε οικονομικά. Όλα αυτά έγιναν σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα – στις αρχές του 2012 – αν αναλογιστεί κανείς ότι οι συμμετέχοντες αφιέρωσαν χρόνο εθελοντικά, επιπλέον της κανονικής τους εργασίας. Βέβαια, η ομάδα των τριών, εμπλουτίστηκε με πολλά ακόμα άτομα σε όλο τον κόσμο, που δούλεψαν αρμονικά για τον κοινό στόχο.
Η πρώτη καμπάνια ξεκίνησε στις 12 Φεβρουαρίου 2012 και στις 4 Μαρτίου επετεύχθη ο στόχος των $15.000 που προσέφεραν προβολή για διάστημα 1 μηνός, σε διαφημιστικά σποτ των 60΄΄,4 φορές την ώρα,24 ώρες το εικοσιτετράωρο, στο κέντρο της Νέας Υόρκης, στηνTimes Square. Στοcrowd-fundingσυνεισέφεραν με μικρότερο ή μεγαλύτερο ποσό πάνω από 300 άτομα.

Η δεύτερη εκστρατεία έλαβε χώρα στην Ουάσιγκτον. Στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Απριλίου 2012 και σε μόλις 15 μέρες, 72 δωρητές προσέφεραν τα απαιτούμενα $10.000, που «έτρεξαν» την διαφημιστική προώθηση για όλο τον Μάιο 2012.

Ο διαχρονικός στόχος

Οι εμπνευστές της προσπάθειας έχουν διπλό στόχο με αυτή την κίνηση: Πρώτον, την άμεση επιρροή του σποτ, αφού εκατομμύρια μάτια θα γίνουν θεατές του. Δεύτερον, την δευτερογενή επιρροή από την «από στόμα σε στόμα» αναφορά, αλλά και εκείνη στα social media.

Επιπλέον, όφελος σαφώς θα προκύψει εφόσονκαι άλλοι Έλληνες σκεφτούν δημιουργικάκαι θελήσουν, με δικές τους πρωτοβουλίες, να συνεισφέρουν στην ανάπτυξή της Ελλάδας.



Όπως καταληκτικά αναφέρεται στην ιστοσελίδα του projectUP Greek Tourism :«Πρόκειται για μια καμπάνια απλών ανθρώπων, για τους Έλληνες, από τους Έλληνες.»



Ο Τουρισμός αποτελεί την βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Καλώς ή κακώς, είναι το καλύτερο προϊόν μας και πρέπει να το σεβόμαστε και να το αξιοποιήσουμε ανάλογα.

Sports in

Πολεμώντας στην… αυλή του

Ο Ολυμπιακός του Γιώργου Μπαρτζώκα είναι ο «λάθος» αντίπαλος playoffs. Και η Μπαρτσελόνα χθες βράδυ ήδη κατάλαβε το «γιατί»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024