Έχοντας αποτύχει να ανταγωνιστεί τις χαμηλού κόστους προτάσεις που προσφέρονται στην Ινδία και διακόψει τη συνεργασία της με την Tata Motors, η Fiat επέλεξε τη Jeep ώστε να ενισχύσει την παρουσία της στην τοπική αγορά.

«Ο στόχος μας είναι να φτάσουμε στο προσεχές μέλλον στο 5% της αγοράς. Θα διαθέσουμε νέα προϊόντα ώστε να επιτύχουμε το στόχο μας. Η Νότια και Ανατολική Ασία αποτελεί για εμάς η αγορά με το μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης», δήλωσε ο επικεφαλής της Jeep, Mike Manley.

H Fiat, η οποία ανέλαβε τον έλεγχο της Chrysler το 2009, υπολείπεται έναντι των Ευρωπαίων και Αμερικανών ανταγωνιστών της στις αγορές της Ασίας.

Παρά το γεγονός ότι η είσοδός της στην αγορά της Ινδίας πραγματοποιήθηκε τη δεκαετία του 1950, το πρώτο εξάμηνου το οικονομικού έτους 2012 είχε διαθέσει μόλις 4.717 μονάδες, οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο 0,4%. Αντιστοίχως, αν και η Jeep προσφέρει τις προτάσεις της σε 120 χώρες, δεν είχε επεκταθεί, μέχρι σήμερα, στην αγορά της Ινδίας.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Enrico Atanasio, Γενικού Διευθυντή της Fiat Group Automobiles India, την επόμενη χρονιά η Jeep θα διαθέτει στην Ινδία δύο παγκόσμια αυτοκίνητα και δύο ακόμη προτάσεις που θα προσφέρονται αποκλειστικά στην τοπική αγορά.

auto.in.gr