«Ναι» της γερμανικής κυβέρνησης σε ανάπτυξη Patriot στην τουρκοσυριακή μεθόριο
Την έγκρισή της στην αποστολή συστημάτων Patriot και δύναμης μέχρι 400 στρατιωτών στην Τουρκία για ενίσχυση της μεθορίου της με τη Συρία έδωσε η γερμανική κυβέρνηση. Η απόφαση πρέπει να εγκριθεί από τη Γερμανική Βουλή, η οποία αναμένεται να την υπερψηφίσει πριν τα μέσα Δεκεμβρίου.
Την έγκρισή της στην αποστολή συστημάτων Patriot και δύναμης μέχρι 400 στρατιωτών στην Τουρκία για ενίσχυση της μεθορίου της με τη Συρία έδωσε η γερμανική κυβέρνηση. Η Άγκυρα είχε καταθέσει το αίτημα στο ΝΑΤΟ.
Η απόφαση πρέπει να εγκριθεί από τη Γερμανική Βουλή. Η διάρκεια της παραμονής των συστημάτων και της στρατιωτικής δύναμης θα μπορεί να φτάνει μέχρι τις 31 Ιανουαρίου του 2014, όπως ανέφερε στην ανακοίνωσή της η γερμανική κυβέρνηση.
Το γερμανικό Κοινοβούλιο αναμένεται να ψηφίσει πριν τα μέσα Δεκεμβρίου και η κυβέρνηση Μέρκελ υπολογίζει σε έγκριση του Μπούντεσταγκ με ισχυρή πλειοψηφία. Η ανάπτυξη των συστημάτων αναμένεται να διαρκέσει αρκετές εβδομάδες.
Η Άγκυρα έχει ζητήσει τα συστήματα έπειτα και από τις συριακές ρουκέτες που έπεσαν στην τουρκική πλευρά της μεθορίου, με πιο αιματηρό το περιστατικό στο Ακτσάκαλε. Εκτός από τη Γερμανία, και η Ολλανδία και οι ΗΠΑ αναμένονται να συνδράμουν την Τουρκία και να ανταποκριθούν στο αίτημά της.
To NATO έχει επισημάνει ότι η ανάπτυξη των συστημάτων «αποτελεί αποκλειστικά αμυντικό μέτρο για να αποτραπεί η διάχυση της διαμάχης εντός της Συρίας στην Τουρκία», τονίζοντας ότι «δεν αποτελεί εγκατάσταση ή παρακολούθηση ζώνης απαγόρευσης πτήσεων πάνω από το συριακό έδαφος ή οποιοδήποτε άλλο επιθετικό βήμα».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Τζέρεμι Ο. Χάρις: Ελεύθερος χωρίς κατηγορίες στην Ιαπωνία ο ηθοποιός του Emily In Paris μετά την υπόθεση MDMA
- Κέμνιτζ – Πανιώνιος 73-68: «Έμεινε» από δυνάμεις στο 4ο δεκάλεπτο…
- Agrotica: Η ΔΕΘ μεταφέρει την κλαδική έκθεση – Κινητοποιήσεις και αποχώρηση εταιρειών αλλάζει τον σχεδιασμό
- Τραγωδία στην Άρτα: Νεκρός ο οδηγός της νταλίκας που ανατράπηκε στην Ιονία Οδό
- Καρδίτσα – Μερσίν 72-80: Πλήρωσε την κακή πρώτη περίοδο
- Τα τρία αεροδρόμια που ξαναγράφουν τον παγκόσμιο χάρτη πτήσεων
