Η νέα γενιά του Range Rover Sport αναμένεται να ακολουθήσει έναν εντελώς άλλο δρόμο από το μοντέλο που θα αντικαταστήσει, έχοντας διαφορετική αφετηρία, διαφορετικό προσανατολισμό και προβάλλοντας την ποιοτική -αλλά και αριθμητική- αναβάθμισή του, από κάθε άποψη.

Αναλυτικότερα, η μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του Range Rover Sport είχε ως αφετηρία το Land Rover Discovery στοιχείο που αντικατοπτριζόταν και στην τιμή του. Πλέον, αυτό θα αλλάξει ριζικά, καθώς το Sport θα έχει ως αφετηρία την ίδια πλατφόρμα με το νέο Range Rover.

Ως αποτέλεσμα, το βάρος της νέας γενιάς του Range Rover Sport αναμένεται να ξεπερνά ελάχιστα τους δύο τόνους, ενώ ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς αλλά όσον αφορά τις επιδόσεις.

Οι τελευταίες αναμένεται να προέλθουν από τους ίδιους κινητήρες που εφοδιάζουν και το νέο Range Rover, το νέο V6 turbodiesel και τον υπερτροφοδοτούμενο V8 των 5,0 λίτρων, ενώ δεν αποκλείεται και υβριδική έκδοση με πετρελαιοκινητήρα.

Η σχεδίαση θα μιμηθεί, φυσικά, τη νέα γενιά του Range Rover αλλά θα αντλήσει και στοιχεία από το Evoque όπως η έντονα κεκλιμένη οροφή του και την αεροτομή στην κατάληξή της.

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο Range Rover Sport θα διατεθεί τόσο σε πεντάθεσια όσο και σε επταθέσια έκδοση, αποκτώντας -αλλά και δίνοντας- πρόσβαση σε ένα νέο οικογενειακό κοινό που, πλέον, θα έχει, για πρώτη φορά, την επιλογή απόκτησης ενός μοντέλου της Land Rover που δεν έχει δεσμούς με το Discovery.

auto.in.gr