Βασική η ανανέωση για το νέο Range Rover, αφού η σημαντικότερη αλλαγή του είναι monocoque πλαίσιο από αλουμίνιο. Η βελτίωση αυτή κάνει το αυτοκίνητο ελαφρύτερο, κατά 420 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, μειώνοντας έτσι τόσο την κατανάλωση, όσο και τις εκπομπές ρύπων.

Επίσης στις αλλαγές, προσθέστε και το μεταξόνιο που έχει αυξηθεί κατά 100 χιλιοστά αυξάνοντας έτσι τον χώρο των επιβατών.

Οπτικά πολλά στοιχεία του αυτοκινήτου προέρχονται από το Evoque. Διαθέτει μαύρα φωτιστικά σώματα, «φορά» LED φώτα ημέρας, ενώ η πίσω πόρτα ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά.

Στο εσωτερικό συναντάμε μια μεγάλη TFT ψηφιακή οθόνη (όπου πάνω της προβάλλονται τα όργανα ελέγχου), ενώ στη κεντρική κονσόλα υπάρχει μια μεγάλη οθόνη 8″. Το πίσω κάθισμα είναι διαθέσιμο τόσο σε διάταξη 3 θέσεων όσο και 2, με την τελευταία να διαθέτει μια κεντρική κονσόλα, η οποία προεκτείνεται ως συνέχεια της μπροστά.

Το νέο Range Rover θα είναι διαθέσιμο με τρεις κινητήρες. Τον V6 diesel 3.000 κ.εκ. (256 ίππων), τον V8 diesel 4.400 κ.εκ. (339 ίππων) και V8 βενζίνης τον 5.000 κ.εκ. (510 ίππων). Τη δύναμη περνά στο δρόμο, το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ενώ το σύστημα τετρακίνησης είναι το «Terrain Response 2».

Μέσα στο 2013 θα παρουσιαστεί και η υβριδική του έκδοση η οποία θα συνδυάζει έναν πετρελαιοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα.

Γ.Σ.

auto.in.gr