Το πρόβλημα που δημιουργείται όταν οι επιχειρήσεις μεταφέρουν τις διαμάχες τους στα δικαστήρια είναι ότι αποκαλύπτονται τα μυστικά τους, όπως έμαθαν πρόσφατα οι μυστικοπαθείς Apple και Samsung. Μερικά από αυτά μας μεταφέρει η εφημερίδα Τάιμς της Νέας Υόρκης:

  • Που «γεννιούνται» iPhone και iPad: Στα κεντρικά γραφεία της Apple (στο Κουπερτίνο, Καλιφόρνια), όπου κλειδώνονται γύρω από ένα μεγάλο τραπέζι 15 βιομηχανικοί σχεδιαστές.
  • Μειονότητα τα «γυμνά» iPhone: Η Apple επικαλέστηκε δική της έρευνα καταναλωτών, σύμφωνα με την οποία, το 78% των χρηστών iPhone καλύπτουν το smartphone τους με κάποια θήκη.
  • Η Apple και η Microsoft είναι «φιλαράκια»: Η Apple δεν κυνηγάει όλους τους ανταγωνιστές της στα δικαστήρια με την κατηγορία ότι καταπατούν τις πατέντες της. Αξιωματούχος της Αpple κατέθεσε ότι η εταιρεία έχει αποδώσει άδειες για την χρήση κατοχυρωμένων τεχνολογιών της, υπό την προϋπόθεση να μην αντιγράψει τα προϊόντα της.
  • Τα μικρότερα iPad δεν αποτελούν ανάθεμα για την Apple: Είναι γνωστό ότι ο Στήβεν Τζομπς είχε κακοχαρακτηρίσει τα μικρότερα tablet με οθόνες 7 ιντσών. Ο Έντι Κιου, υψηλόβαθμο στέλεχος στην Apple, δήλωσε ότι ο Τζομπς ήταν πολύ δεκτικός στην ιδέα ενός iPad 7 ιντσών, όπως αποδεικνύεται από ένα e-mail που έστειλε ο Κιου σε συναδέλφους του στις αρχές του 2011.
  • Η Apple βγάζει πολύ περισσότερα χρήματα: Αμφότερες Samsung και Apple αποκάλυψαν περισσότερα για τις πωλήσεις των συσκευών τους απ’ότι στο παρελθόν. Η Samsung συλλέγει από κάθε tablet 460 δολάρια, όταν η Apple δηλώνει ότι τα πηγαίνει καλύτερα (558 δολάρια).
  • Η Samsung θέλει να αποδεικνύεται ισάξια: Η Samsung έχει κάνει μια εξαντλητική αξιολόγηση του Samsung Galaxy σε σύγκριση με το iPhone, η οποία εκτείνεται σε 132 σελίδες, που θα μπορούσε να θεωρηθεί και ενδεικτική σοβαρού φθόνου. Μεταξύ άλλων αναφέρει ότι η γραμματοσειρά στην αριθμομηχανή του Galaxy ήταν πιο παχιά.

The New York Times