Mazda: Τίτλοι τέλους για τον περιστροφικό κινητήρα
Η Mazda βάζει τέλος στην παραγωγή περιστροφικών κινητήρων, τερματίζοντας παράλληλα και την παραγωγή του RX-8.
Spotlight
-
«Η προέλευση του κόσμου»: Ο διάσημος πίνακας του Γκυστάβ Κουρμπέ, το αιδοίο και το «MeToo»
-
Ταυτοποιήθηκε ο οδηγός που παρέσυρε τον 8χρονο - Έφυγε στη Γαλλία πριν συλληφθεί
-
Η AstraZeneca αποσύρει το εμβόλιο για τον κορονοϊό – Ποιος είναι ο λόγος
-
Η αντίδραση της Ελένης Φουρέιρα στην πρόκριση της Κύπρου
Την Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012 η Mazda παρήγαγε τον τελευταίο, όπως όλα δείχνουν, περιστροφικό κινητήρα, γεγονός που οδηγεί και στην αναστολή της παραγωγικής διαδικασίας του RX-8.
Έχοντας αποτύχει να προσαρμοστεί στις σύγχρονες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων και να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου, ο κινητήρας Wankel του RX-8 αποτελεί πλέον παρελθόν.
Η ιαπωνική φίρμα χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο τύπο κινητήρων από το 1967, όταν και πέρασε στην παραγωγή το Cosmo Sport.
Ακολούθησε το RX-7 (1978), το οποίο απέκτησε τρεις διαφορετικές γενιές, αποτελώντας μία από τις δημοφιλέστερες προτάσεις στην κατηγορία των sports coupe.
Tο 2003 ήταν η σειρά του RX-8 να δώσει συνέχεια στην… περιστροφική παράδοση της Mazda. Η διάθεση του RX-8 στην ευρωπαϊκή αγορά, ωστόσο, τερματίστηκε το 2010, ενώ ένα χρόνο αργότερα η ιαπωνική πρόταση αποσύρθηκε και από τις αγορές της Βορείου Αμερικής.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις