Το γνωρίσαμε ως πεντάθυρο hatchback, εκτιμήσαμε τις μεταφορικές του δυνατότητες στην έκδοση Sports Tourer και το αγαπήσαμε στη δυναμικότερη-coupe μορφή του (βλέπε GTC).

Πλέον έφτασε και η σειρά η τετράθυρης έκδοσης να μετρήσει τις δυνάμεις της στην ευρωπαϊκή και όχι μόνο αγορά.

Με αμάξωμα τριών όγκων και σχεδιασμό που σε πολλούς θα θυμίσει το μεγαλύτερων διαστάσεων Insignia, το νέο Astra Sedan θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία τον Ιούνιο, σε τέσσερις εκδόσεις βενζίνης και τρεις diesel.

Αναλυτικότερα, οι κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1,4 θα ξεκινούν από τους 100 ίππους και θα φτάνουν τους 140 ίππους, ενώ ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης άμεσου ψεκασμού των 1,6 λίτρων θα φτάνει τους 180 ίππους.

Αντιστοίχως, στις εκδόσεις diesel ένας κινητήρας 1,7 λίτρων θα αποδίδει από 95 έως 130 ίππους, εξασφαλίζοντας ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εξίσου περιορισμένες εκπομπές ρύπων.

Αγγίζοντας σε μήκος τα 4,66 μέτρα, το Astra Sedan υπόσχεται άνεση και πρακτικότητα στο πενταθέσιο στο εσωτερικό του.

Ο χώρος αποσκευών είναι κατά 90 λίτρα μεγαλύτερος σε σχέση με τις hatchback εκδόσεις, φτάνοντας τα 460 λίτρα, ενώ η πίσω σειρά καθισμάτων προσφέρει τη δυνατότητα αναδίπλωσης σε αναλογία 60/40.

Σε επίπεδο εξοπλισμού αναμένεται να ακολουθήσει το παράδειγμα των μέχρι σήμερα γνωστών εκδόσεων του μικρομεσαίου Opel, υπερκαλύπτοντας τις απαιτήσεις σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας.

auto.in.gr