Η αναμφισβήτητη εμφανισιακή συγγένεια με το γνωστό Honda Civic, καθώς και ο χρόνος σε σχέση με το λανσάρισμα της νέας γενιάς του ιαπωνικού μοντέλου, μάλλον συντείνουν στο γεγονός, ότι το μυστηριώδες πρωτότυπο που εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό λίγο έξω από το ευρωπαϊκό κέντρο engineering της Honda κοντά στην πίστα τoυ Nurburgring, αποτελεί την γνωστή έκδοση επιδόσεων του ιαπωνικού hatchback, όπως προκύπτει και από την διόλου ευκαταφρόνητη αεροτομή στο πίσω τμήμα.

Αυτή, σε συνδυασμό και με τους τροποποιημένους αεραγωγούς μπροστά μάλλον δεν αφήνουν αμφιβολία για το περί τίνος πρόκειται, παραπέμποντας σε μια εκδοχή δοκιμαστικού πρωτοτύπου της έκδοσης Type-R σε πολύ πρώιμο στάδιο. Τουλάχιστον αυτό προκύπτει με μια προσεκτικότερη ματιά η οποία αποκαλύπτει ότι τα φρένα, το μήκος των αναρτήσεων αλλά και οι τροχοί παραμένουν ως έχουν.

Όσον αφορά τον κινητήρα, σε αντίθεση με την επικρατούσα τάση, το νέο Type-R θα υιοθετήσει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα αντίστοιχου κυβισμού με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του. Έτσι, η νέα ισχυρότερη έκδοση του Honda Civic θα εξοπλιστεί με ένα κινητήρα 2,0 λίτρων i-VTEC ο οποίος θα αποδίδει 210 ίππους.

Παράλληλα, η Honda σκοπεύει να αναπληρώσει το κενό που θα προκύψει σε σχέση με την ισχύ μοντέλων του ανταγωνισμού όπως το Opel Astra OPC και το Ford Focus ST δίνοντας μεγάλη έμφαση στην οδική συμπεριφορά του νέου Honda Civic.

Επίσης, σύμφωνα με τις πληροφορίες, το νέο Honda Civic Type-R δεν πρόκειται να λανσαριστεί σε τρίθυρη εκδοχή όπως το μοντέλο από το οποίο προέρχεται, ωστόσο, ακόμα και έτσι το αισθητά αιχμηρότερο bodykit θα συμβάλλει στο να κάνει την έκδοση του ιαπωνικού μοντέλου άμεσα αναγνωρίσιμη ως μια sport προσανατολισμού πρόταση.

auto.in.gr