Τη λογική του downsizing ακολουθεί η Hyundai, υιοθετώντας την πρακτική των Ευρωπαίων ανταγωνιστών της.

Η κορεατική φίρμα περνά στην παραγωγή ένα νέο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα μόλις 1.248 κ.εκ., ο οποίος προορίζεται, τόσο για το πρόσφατα ανανεωμένο i20 όσο και για τη δεύτερη γενιά του μέχρι σήμερα γνωστού i30.

Αν και η ισχύς του συγκεκριμένου κινητήρα δεν έχει ανακοινωθεί, οι Κορεάτες δηλώνουν βέβαιοι ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα δεν πρόκειται να ξεπερνούν τα 110 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Ο T-GDi Kappa, όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται, είναι πιθανό να τοποθετηθεί και σε αντίστοιχες προτάσεις της KIA, όπως το νέο cee’d και το Soul.

auto.in.gr