Τη λογική του downsizing ακολουθεί η Hyundai, υιοθετώντας την πρακτική των Ευρωπαίων ανταγωνιστών της.

Η κορεατική φίρμα περνά στην παραγωγή ένα νέο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα μόλις 1.248 κ.εκ., ο οποίος προορίζεται, τόσο για το πρόσφατα ανανεωμένο i20 όσο και για τη δεύτερη γενιά του μέχρι σήμερα γνωστού i30.

Αν και η ισχύς του συγκεκριμένου κινητήρα δεν έχει ανακοινωθεί, οι Κορεάτες δηλώνουν βέβαιοι ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα δεν πρόκειται να ξεπερνούν τα 110 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Ο T-GDi Kappa, όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται, είναι πιθανό να τοποθετηθεί και σε αντίστοιχες προτάσεις της KIA, όπως το νέο cee’d και το Soul.

auto.in.gr

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr