Ο φουτουριστικός του σχεδιασμός δεν αποτελεί το μοναδικό του προσόν. Το Peugeot 208 εντυπωσιάζει, προσφέροντας μία ιδιαίτερα πλούσια γκάμα κινητήρων.

Στα μέχρι σήμερα γνωστά μοτέρ που συναντάμε και στις υπόλοιπες προτάσεις της γαλλικής φίρμας, έρχονται να προστεθούν δύο τρικύλινδρα, βενζινοκίνητα σύνολα χωρητικότητας 1,0 και 1,2 λίτρων αντίστοιχα.

Το μικρότερο σε ισχύ και κυβισμό αποδίδει 68 ίππους και 95 Nm ροπής, καταναλώνοντας 3,7 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. Εξίσου χαμηλές είναι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, οι οποίες δεν ξεπερνούν τα 99 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Τους 82 ίππους και τα 118 Nm ροπής φτάνει ο κινητήρας των 1.199 κ.εκ., με τη μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου να φτάνει τα 3,9 λίτρα ανά 100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 104 γρ./χλμ.

Συνολικά το 208 θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις diesel (68 έως 115 ίππους) και σε τέσσερις εκδόσεις βενζίνης (68 έως 156 ίππους), χωρίς να συνυπολογίζει κανείς την υπό εξέλιξη έκδοση GTI.

To τελευταίο θα εξοπλίζεται με τον 1.600άρη υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, αποδίδοντας 200 ίππους.

auto.in.gr