Δύο προτάσεις με τα διακριτικά της Vantage παρουσιάζει στη Γενεύη η Aston Martin που φέτος συμπληρώνει τα πέντε χρόνια ανεξαρτητοποίησής της από τη Ford. Ο λόγος για την ανανεωμένη εκδοχή της V8 Vantage και την sport προδιαγραφών έκδοση Vantage GT4.

Ξεκινώντας από την πιο «προσγειωμένη» πρεμιέρα, την ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου που βρίσκεται στη βάση της γκάμας της Vantage, οι αισθητικές διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στο νέο μπροστινό προφυλακτήρα που τοποθετείται χαμηλότερα, στις ανασχεδιασμένες επιφάνειες των πλευρικών τμημάτων και στον επίσης νέο προφυλακτήρα του πίσω τμήματος που ενσωματώνει αεροδυναμικό διαχύτη.

Παράλληλα η V8 Vantage επωφελείται σε όλο το εύρος της γκάμας της από μια σειρά αλλαγών που προέρχονται από την κορυφαία «S» έκδοση, όπως για παράδειγμα, η ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης για υψηλότερη απόκριση, τα μεγαλύτερα φρένα και τα μεγαλύτερα ελαστικά.

Αμετάβλητη παραμένει η γκάμα κινητήρων με το γνώριμο V8 κινητήρας των 4,7 λίτρων να διατηρεί την απόδοση των 426 ίππων, στην βασική έκδοση του μοντέλου και αυτή των 436 ίππων στην κορυφαία «S» της Vantage.

Αντιθέτως διαφορετικές είναι οι επιλογές των συστημάτων μετάδοσης όπου αν και το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων θα εξακολουθεί να αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού της Vantage, την θέση του προαιρετικού αυτόματου Sportshift των έξι σχέσεων, αντικαθιστά το Sportshift II επτά σχέσεων.

H δεύτερη πρεμιέρα της βρετανικής φίρμας αφορά την έκδοση Vantage GT4 όπου και πάλι πρωταγωνιστεί ο V8 κινητήρας των 4,7 λίτρων.

Η sport προσανατολισμού έκδοση που θα αντικαταστήσει τη Ν24 ενσωματώνει μια σειρά από βελτιώσεις που να στοιχειοθετούν έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα.

Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνεται ένα νέο αεροδυναμικό bodykit όπου κυριαρχούν η ανθρακονημάτινη αεροτομή και ο μεγαλύτερος αεροδυναμικός διαχύτης.

Παράλληλα οι μηχανικοί του Gaydon έχουν αναπροσαρμόσει το 115 λίτρων ρεζερβουάρ, τοποθετώντας το χαμηλότερα με σκοπό την καλύτερη κατανομή του βάρους του αυτοκινήτου.

Τροποποιήσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο rollcage της Vantage που έχει αναπροσαρμοστεί σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές της FIA, εξασφαλίζοντας παράλληλα ευκολότερη πρόσβαση και περισσότερο χώρο για τα πόδια των επιβατών.

auto.in.gr