Ακολουθώντας το πρόσφατο σχεδιαστικό παράδειγμα των συμβατικών του εκδόσεων, το Twingo RS επιστρέφει στην πολυσύνθετη γκάμα της Renault.

Οι ουσιαστικότερες αλλαγές εντοπίζονται στο εξωτερικό τμήμα του αμαξώματος, όπου τα αεροδυναμικά βοηθήματα και οι χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα στον μπροστινό προφυλακτήρα, δηλώνουν από την πρώτη στιγμή τις εξεζητημένες προδιαγραφές της έκδοσης.

Πέρα από το χαρακτηριστικό χρώμα αμαξώματος (Sirius Yellow), το προαιρετικά διαθέσιμο Design Pack ενισχύει ακόμη περισσότερο το δυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου, περιλαμβάνοντας -μεταξύ άλλων- αεροτομή οροφής.

Στην έκδοση Gordini, οι λευκές λεπτομέρειες (ρίγες, τμήματα προφυλακτήρα) και οι ζάντες των 17 ιντσών (16 ιντσών στις υπόλοιπες εκδόσεις RS) κάνουν τη διαφορά, συνοδευόμενες από τον αυτόματο κλιματισμό του εσωτερικού.

Κατά τ’ άλλα το Twingo RS ξεχωρίζει για το αναβαθμισμένο πλαίσιο (περιορισμένη απόσταση αμαξώματος από το έδαφος, δισκόφρενα διαμέτρου 280 χιλιοστών μπροστά και 240 χιλιοστών πίσω) και φυσικά για τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,6 λίτρων.

Ο τελευταίος διατήρησε την απόδοσή του σταθερή (133 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 160 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ.), ωστόσο, περιόρισε τις ενεργειακές του απαιτήσεις, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου στα 6,5 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 150 γρ./χλμ.

H διάθεση του ανανεωμένου Twingo RS θα ξεκινήσει τον Μάρτιο από τη γαλλική αγορά, κοστίζοντας 16.900 ευρώ (18.100 ευρώ για την έκδοση Gordini).

auto.in.gr