Σε ότι αφορά στην εμπειρία του πελάτη των εταιρειών του ομίλου ΟΤΕ, ο κος Τσαμάζ αναφέρθηκε στην ανανέωση και τον εξορθολογισμό του δικτύου πωλήσεων, στον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης πελατών 13888, στο νο ote.gr καθώς και στην διάθεση νέων υπηρεσιών, όπως η προσιτή OTE TV μέσω Δορυφόρου.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον κ.Τσαμάζ, σε εμπορικό επίπεδο, «πρώτος στόχος είναι η συνεχής βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη σε όλα τα επίπεδα, και η αναβάθμιση των προϊόντων και υπηρεσιών».

Ο κ. Τσαμάζ έκανε ειδική μνεία στον εξορθολογισμό και την ανανέωση του δικτύου πωλήσεων και ειδικότερα στην ανανέωση 30 καταστημάτων ΟΤΕ αλλά και καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ και, ενώ αναφέρθηκε και στη διακοπή λειτουργίας κάποιων καταστημάτων λόγω της χαμηλής εμπορικής τους δραστηριότητας.

Επιπλέον, μέσα στο 2011, ο ΟΤΕ ενοποίησε 12 αριθμούς και 7 Κέντρα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης κάτω από έναν αριθμό, το 13888, δημιούργησε νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τους πελάτες του (Online Ενεργοποίηση Ψηφιακών Ευκολιών), παρουσίασε το νέο www.ote.gr που αποτελεί, πλέον, τη βασική πύλη εισόδου σε όλα τα εμπορικά και εταιρικά sites του ΟΤΕ, ενώ απλοποίησε το λογαριασμό που λαμβάνει ο πελάτης.

Ο Όμιλος έδωσε έμφαση στη διάθεση «προϊόντων και υπηρεσιών που απαντούν στις σύγχρονες απαιτήσεις», με χαρακτηριστικά παραδείγματα τη συνδρομητική τηλεόραση και την κινητή ευρυζωνικότητα.

Επιδιώκοντας να απαντήσει στην τάση για «ψυχαγωγία στο σπίτι», ο ΟΤΕ διέθεσε το φθινόπωρο στην ελληνική αγορά την OTE TV Μέσω Δορυφόρου, κάνοντας τις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης του ΟΤΕ διαθέσιμες παντού στην Ελλάδα. Η ΟΤΕ TV περιλαμβάνει 50 κανάλια, εκ των οποίων τα 8 υψηλής ευκρίνειας.

  • Τα πρώτα στοιχεία χαρακτηρίστηκαν ενθαρρυντικά, όπως αναφέρθηκε, με την OTE TV μέσω δορυφόρου να έχει προσελκύσει ήδη 10.000 νέους συνδρομητές, ενώ το περιεχόμενο συνεχίζει να εμπλουτίζεται.

Διαβάστε στη συνέχεια: Η πορεία της Cosmote, τα οικονομικά Smartphone οι υπηρεσίες data

In.gr Τεχνολογία