Μετά από σχεδόν πέντε δεκαετίες και επτά γενιές μοντέλων, η 911 παραμένει ένα από τα ισχυρότερα σύμβολα της σύγχρονης αυτοκίνησης.

Στη σημερινή της μορφή, η θρυλική Porsche παρουσιάζει μία σειρά πρωτοποριακών χαρακτηριστικών.

Παρά την αύξηση των διαστάσεών της -το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 10 εκ. και το συνολικό μήκος κατά 5,6 εκ.- η νέα 911 είναι ελαφρύτερη, σε σχέση με την προγενέστερη εκδοχή της, κατά 45 κιλά.

Παράλληλα η εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής ανθεκτικότητας και αλουμινίου επέτρεψε την αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας του αμαξώματος σε ποσοστό που φτάνει έως και το 20%.

Αντίθετη είναι η πορεία της κατανάλωσης καυσίμου. Οι προηγμένες εφαρμογές εξοικονόμησης ενέργειας, όπως το start&stop, η ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης και την ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, οδήγησαν σε περιορισμό των ενεργειακών απαιτήσεων του αυτοκινήτου κατά 16%.

Την ίδια στιγμή, η αυξημένη απόδοση των ατμοσφαιρικών -για την ώρα- εξακύλινδρων κινητήρων boxer χωρητικότητας 3,4 (έκδοση Carrera) και 3,8 λίτρων (έκδοση Carrera S) και τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά του πλαισίου υπόσχονται ακόμη καλύτερες επιδόσεις.

Στην πρώτη περίπτωση η απόδοση φτάνει τους 350 ίππους και τα 390 Nm ροπής, ενώ στη δεύτερη η ισχύς αγγίζει τους 400 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 440 Nm.

Στην απαιτητικότερη πίστα δοκιμών του πλανήτη, το Nurburgring, η νέα 911 αποδείχτηκε κατά 14 δευτερόλεπτα ταχύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά.

Ανάμεσα στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ξεχωρίζει το μηχανικό κιβώτιο επτά σχέσεων, το επίσης επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK (προαιρετικός εξοπλισμός), το σύστημα κατανομής ροπής με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης.

auto.in.gr