Βιντεοπαιχνίδια σε ανδρικές τουαλέτες δημιουργούν οι Βρετανοί προς τέρψιν και όχι μόνο
Βιντεοπαιχνίδια σε ανδρικές τουαλέτες δημιουργούν οι Βρετανοί με στόχο να «κερδίσουν» καταναλωτές διασκεδάζοντάς τους. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Adweek, η επίσκεψη ενός ανδρός στην τουαλέτα διαρκεί περίπου 55 δευτερόλεπτα. Επαρκής χρόνος για να τερματίσει ένα παιχνίδι αφού έχει παρακολουθήσει μια σύντομη διαφήμιση.
Spotlight
-
Αδιανόητο έγκλημα στο Τέξας: Μητέρα σκότωσε τον 3χρονο γιο της και μετά αυτοκτόνησε - «Πες αντίο στον μπαμπά»
-
Κρήτη: Με τα πόδια από τα Λενταριανά μέχρι τα Σφακιά - 119.936 βήματα σε 18 ώρες και 47 λεπτά
-
ΕΕ: Πατάνε γκάζι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά όχι οι εγκαταστάσεις αντίστοιχων δημόσιων φορτιστών [γράφημα]
-
Βρείτε τα τέσσερα μη διακριτά λάθη στην εικόνα σε 13΄΄ και αποδείξτε ότι έχετε κοφτερό μυαλό
Βιντεοπαιχνίδια σε ανδρικές τουαλέτες δημιουργούν οι Βρετανοί με στόχο να «κερδίσουν» καταναλωτές διασκεδάζοντάς τους.
Την παροχή βιντεοπαιχνιδιών σε δημόσιες ανδρικές τουαλέτες αποφάσισε να προσφέρει στο κοινό βρετανική εταιρεία, σύμφωνα με μία ιδέα που γεννήθηκε στο αεροδρόμιο του Άμστερνταμ.
Η εικόνα μιας μικρής οθόνης στο τοίχο που «βλέπουν» οι ουρητήρες φαίνεται να ενθουσίασε τους δημιουργούς της Captive Media.
Όλες οι κινήσεις ελέγχονται ανάλογα με τον όγκο και την ισχύ των… ούρων.
Ο «παίκτης» θα έχει τις δυνατότητες «εκκίνηση», «αριστερά» κα «δεξιά». Με άλλα λόγια, θα μπορεί να διασκεδάζει κάνοντας τα σλάλομ ενός σκιέρ, κάτω από ένα λόφο, μία τεράστια πυρκαγιά, ή απαντώντας σε ένα κουίζ.
Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Adweek, η επίσκεψη ενός ανδρός στην τουαλέτα διαρκεί περίπου 55 δευτερόλεπτα. Επαρκής χρόνος για να τερματίσει ένα παιχνίδι αφού έχει παρακολουθήσει μια σύντομη διαφήμιση. «Κερδίζουμε ένα λεπτό της προσοχής του, επομένως είναι ένας έξυπνος τρόπος να ‘’περάσουμε’’ διαφημιστικά μηνύματα».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις