Αqua θα ονομάζεται η πρώτη υβριδική πρόταση της Toyota, το μήκος της οποίας δεν θα ξεπερνά τα τέσσερα μέτρα.

Με διαστάσεις αυτοκινήτου πόλης και προσιτή τιμή, το πρωτότυπο Toyota συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, παράγοντας κάτι παραπάνω από 100 ίππους και καταναλώνοντας μόλις ένα λίτρο καυσίμου ανά 35 χιλιόμετα (2,86 λίτρα/100 χλμ.).

Πέρα από το περιορισμένο μήκος του αμαξώματος, το Aqua -στον υπόλοιπο κόσμο πρόκειται να διατεθεί ως Prius C- έχει προσαρμόσει τις προδιαγραφές του ώστε να βελτιώσει τη συμπεριφορά του στην άσφαλτο και να διατηρήσει τις απαιτούμενες ανέσεις στο εσωτερικό του.

Αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο είναι το FT-EV III, η έκδοση παραγωγής του οποίου αναμένεται μέσα στο 2012. Πρόκειται για ένα αστικών προδιαγραφών όχημα, το οποίο εξοπλίζεται με μπαταρίες ιόντων-λιθίου, που με τη σειρά τους εξασφαλίζουν αυτονομία 105 χιλιομέτρων.

Το μήκος του FT-EV III φτάνει τα 3,11 μέτρα και το εσωτερικό του έχει τη δυνατότητα φιλοξενίας τεσσάρων ατόμων.

Ένα μεσαίων διαστάσεων sedan, με μήκος που προσεγγίζει τα 4,5 μέτρα, εκπροσωπεί την επόμενη γενιά των υδρογονοκίνητων οχημάτων της Toyota.

To FCV-R διαθέτει τέσσερις θέσεις στο εσωτερικό του, επαρκή χώρο αποσκευών και αυτονομία που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 700 χιλιόμετρα.

Το επόμενο concept car της Toyota, το Fun-Vii, αποτελεί μια φιλόδοξη προσπάθεια δικτύωσης και επικοινωνίας των οδηγών, ενώ την παγκόσμια πρεμιέρα του στη 42η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο πρόκειται να πραγματοποιήσει και μία πισωκίνητη πρόταση συμπαγών διαστάσεων που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Subaru.

auto.in.gr