Τραγική εξέλιξη είχε το γκραν πρι για το παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας, που διεξάγετο στην Μαλαισία, καθώς στον δεύτερο γύρο του αγώνα, ο Ιταλός αναβάτης, Μάρκο Σιμοντσέλι, βγήκε από την πίστα και τραυματίσθηκε θανάσιμα. Οι διοργανωτές αποφάσισαν φυσικά την ακύρωση του αγώνα.

Ο Μάρκο Σιμοντσέλι απεβίωσε σε ηλικία 24 ετών, υποκύπτοντας στα τραύματά του έπειτα από το τρομακτικό δυστύχημα που συνέβη στον 2ο γύρο του MotoGP Μαλαισίας. Ο θάνατός του ανακοινώθηκε επίσημα από τους οργανωτές του αγώνα στις 16:56 (τοπική ώρα).

Ο Ιταλός αναβάτης της Gresini Honda έπεσε από τη μοτοσικλέτα του και στη συνέχεια παρασύρθηκε από τους Κόλιν Έντουαρτς και Βαλεντίνο Ρόσι, ενώ στη διάρκεια του ατυχήματος βγήκε το κράνος του. Ο αγώνας διεκόπη άμεσα και ο Ιταλός μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας της Σεπάνγκ.

Ο Μάρκο Σιμοντσέλι γεννήθηκε στην Cattolica της Ιταλίας στις 20 Ιανουαρίου 1987 και ήταν ένας από τους σπουδαιότερους ανερχόμενους αστέρες του MotoGP. Ήταν πρωταγωνιστής για τρία χρόνια στην κατηγορία των 125 κ.εκ. και το 2006 ανέβηκε στα 250 κ.εκ. με τη Gilera, κατακτώντας το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2008.

Το 2010 έκανε την πρώτη του χρονιά στην κορυφαία κατηγορία του MotoGP, με τη Gresini Honda. Αν και ξεκίνησε επιφυλακτικά, σταδιακά ανέβαζε το ρυθμό του και φέτος εκμεταλλεύτηκε πλήρως την εργοστασιακών προδιαγραφών Honda RC212V που του έδωσε το ιαπωνικό εργοστάσιο.

Κατέκτησε τις pole positions για τα MotoGP Καταλονίας και Ολλανδίας και ήταν συχνά ταχύτερος στις ελεύθερες δοκιμές των αγώνων. Στα τελευταία Grands Prix έδειχνε σαφή σημάδια αγωνιστικής ωριμότητας, αποφεύγοντας τα ατυχήματα και ανεβαίνοντας για πρώτη φορά στο βάθρο της κατηγορίας στην Τσεχία.

Στον προηγούμενο αγώνα, της Αυστραλίας, ο Ιταλός κατέκτησε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στο MotoGP, τη 2η θέση. Λίγες μέρες νωρίτερα είχε ανακοινωθεί η επέκταση του συμβολαίου του με τη Gresini Honda για το 2012, οπότε θα εξακολουθούσε να οδηγεί μια μοτοσικλέτα εργοστασιακών προδιαγραφών.

Η τραγική απώλεια του Ιταλού ήρθε 13 μήνες μετά το τελευταίο δυστύχημα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Μοτοσικλετών. Το Σεπτέμβριο του 2010 ο Σόουα Τομιζάουα έχασε τη ζωή του στον αγώνα της κατηγορίας Moto2 στο Misano, έπειτα από ένα δυστύχημα παρόμοιων συνθηκών.

Ο τελευταίος αναβάτης που είχε χάσει τη ζωή του στην κορυφαία κατηγορία του MotoGP ήταν ο Νταϊχίρο Κάτο, έπειτα από το δυστύχημά του στο Grand Prix Ιαπωνίας του 2003.

auto.in.gr