Με μήκος 3,54 μέτρων και τέσσερις θέσεις στο εσωτερικό του, παραδόξως το VW up! αποτελεί έναν από τους μεγάλους πρωταγωνιστές της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του και πέρα από το νεανικό του προφίλ, ξεχωρίζει το City Emergency Braking, ένα ενεργό σύστημα αποφυγής συγκρούσεων που για πρώτη φορά τοποθετείται σε αυτοκίνητο της κατηγορίας, και οι νέος τρικύλινδρος κινητήρες βενζίνης 1,0 λίτρων που θα το εξοπλίζει.

Τοποθετημένος στο μπροστινό τμήμα θα αποδίδει, ανάλογα με την έκδοση, 60 ή 75 ίππους και θα καταναλώνει 4,2 λίτρα καυσίμου/ 100 χλμ. (έκδοση BlueMotion).

Ανεξάρτητα από την ισχύ, ο κινητήρας των 1,0 λίτρων εκπέμπει λιγότερα από 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, ενώ θα υπάρξει και έκδοση φυσικού αερίου, απόδοσης 68 ίππων, η οποία θα καταναλώνει 3,2 κιλά/100 χλμ. και θα εκλύει 79 γρ. CO2/χλμ.

Το up! θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά στο τέλος του χρόνου, ξεκινώντας κάτω από τα 10.000 ευρώ, ενώ στο μέλλον αναμένονται περισσότεροι τύποι αμαξωμάτων καθώς και μία ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Στο ηλεκτροκίνητο μέλλον της γερμανικής φίρμας ανήκει και το πρωτότυπο Nills. Kατασκευασμένο εξολοκλήρου από αλουμίνιο και συνδυάζοντας έναν ηλεκτρικό κινητήρα 15 kW με μπαταρίες ιόντων λιθίου, το μονοθέσιο VW των τριών μέτρων προσφέρει αυτονομία 65 χιλιομέτρων και αποδεκτές επιδόσεις για ένα τετράτροχο αστικού προσανατολισμού.

auto.in.gr