Η επόμενη γενιά της Porsche 911 συμπεριλαμβάνεται ανάμεσα στις σημαντικότερες πρεμιέρες που φιλοξενεί η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Οι διακριτικές -όπως πάντα- αλλαγές στη σχεδίαση του αμαξώματος αυτή τη φορά συνδυάζονται με την αύξηση των διαστάσεων και ειδικότερα το μεταξονίου που «κέρδισε» δέκα εκατοστά.

Η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου -στο πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη- υπόσχεται μειωμένο κατά 45 κιλά βάρος και ταυτόχρονα περαιτέρω περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου.

Η προσπάθεια αυτή ενισχύεται τόσο με τη βελτίωση της αεροδυναμικής συμπεριφοράς του αμαξώματος όσο και με το συνδυασμό της τεχνολογίας του άμεσου ψεκασμού με το σύστημα start&stop σε όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου.

Περνώντας στα μηχανικά μέρη, ο πρωταγωνιστικός ρόλος εξακολουθεί να ανήκει στους εξακύλινδρους κινητήρες boxer.

Με χωρητικότητα 3,4 λίτρων, το μοτέρ που εξοπλίζει την έκδοση Carrera αποδίδει 350 ίππους, καταναλώνοντας μόλις 8,2 λίτρα καυσίμου/100 χλμ., σε περίπτωση που επιλέξει κανείς το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων αντί για το επίσης επτατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Τους 400 ίππους έχει φτάσει η έκδοση Carrera S των 3,8 λίτρων, η κατανάλωση της οποίας περιορίστηκε κατά 14%, σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, υποχωρώντας στα 8,7 λίτρα/100 χλμ.

Πέρα από την νέα 911, η Porsche θα παρουσιάσει την πετρελαιοκίνητη έκδοση της Panamera, με κινητήρα 3,6 λίτρων και ισχύ 250 ίππων, την Cayman S Black Edition, την ηλεκτροκίνητη Boxer E και την πανίσχυρη 911 GT3 RS των 500 ίππων.

auto.in.gr