Ελευθερία κινήσεων απαλλαγμένη από τις επιβαρυντικές, για το περιβάλλον, εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα φιλοδοξεί να προσφέρει η πετρελαιοκίνητη και υβριδική έκδοση του 508.

Το πρωτότυπο, για την ώρα, Peugeot δανείζεται το υβριδικό σύνολο που εξοπλίζει την αντίστοιχη έκδοση του 3008 και συνδυάζει τη λειτουργία ενός πετρελαιοκινητήρα 2,0 λίτρων με έναν εξίσου αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα.

Η συνδυαστική απόδοση του 508 RXH φτάνει τους 200 ίππους και τα 450 Nm ροπής, ενώ το γεγονός ότι το ηλεκτρικό μοτέρ κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς διαμορφώνοντας με αυτόν τον τρόπο μία ιδιότυπη μορφή τετρακίνησης, του προσφέρει τη δυνατότητα να κινείται εντός και εκτός δρόμου.

Στα χαρακτηριστικά του επιβλητικού, σε διαστάσεις και χαρακτηριστικά, crossover θα πρέπει να προσθέσουμε και την ικανότητα να κινείται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας αποτελώντας υπό συγκεκριμένες συνθήκες ένα όχημα μηδενικών ρύπων.

Χάρη στην τεχνολογία HYbrid4 και παρά την απόδοση των 200 ίππων, το 508 RXH καταναλώνει μόλις 4,2 λίτρα καυσίμου κάθε 100 χιλιόμετρα, την ίδια στιγμή που οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται στα 109 γρ./χλμ.

Σύμφωνα με την ίδια τη γαλλική φίρμα το 508 RXH πρόκειται να διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά την άνοιξη του 2012.

Ανάλογα χαρακτηριστικά παρουσιάζει και του φουτουριστικό πρωτότυπο με την κωδική ονομασία HX1.

Το εξαθέσιο MPV της Peugeot φτάνει σε μήκος τα 4,95 μέτρα και εξοπλίζεται με υβριδικό σύνολο που συνδυάζει έναν πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συνόλου φτάνει τους 299 ίππους, ενώ το HX1 έχει τη δυνατότητα να καλύπτει αποστάσεις των 30 χλμ. με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Σε σχέση, πάντως, με τις μέχρι σήμερα γνωστές ιδιότητες της τεχνολογίας HYbrid4, στην περίπτωση του πρωτότυπου MPV προστίθεται και η Plug-in λειτουργία.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η κατανάλωση καυσίμου του ΗΧ1 περιορίζεται στα 3,2 λίτρα/100 χλμ και οι εκπομπές CO2 στα 83 γρ./χλμ.

auto.in.gr