H τρίθυρη εκδοχή του σημερινού Astra αποτελεί και τη σημαντικότερη πρεμιέρα της Opel στην Φρανκφούρτη.

Πέρα από την εντυπωσιακή του εμφάνιση, το Astra GTC έχει να παρουσιάσει ουσιαστικές αλλαγές και στα μηχανικά του μέρη.

Ο λόγος για το ανασχεδιασμό της ανάρτησης των μπροστινών τροχών, όπου τα γόνατα McPherson έχουν αντικατασταθεί από τη διάταξη HyPerStrut.

Aντιθέτως, στους πίσω τροχούς διατηρείται ο άξονας Watt, o οποίος έχει χρησιμοποιηθεί και στις πεντάθυρες εκδόσεις του μικρομεσαίου Opel.

Σε επίπεδο κινητήρων, η διάθεση του Astra GTC θα ξεκινήσει προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, με ισχύ που θα ξεκινά από τους 100 ίππους και θα φτάνει τους 180.

Για πρώτη φορά παρουσιάζεται η έκδοση ecoFLEX, την κίνηση της οποίας εξασφαλίζει ένα πετρελαιοκίνητο μοτέρ 1,7 λίτρων, αποδίδοντας 110 ή 130 ίππους.

Συνέχεια στην εξαιρετική παράδοση της Opel στην κατηγορία των πολυμορφικών οχημάτων δίνει με τη σειρά του το Zafira Tourer.

Στην τρίτη γενιά του, το δημοφιλές MPV έχει να παρουσιάσει το ανασχεδιασμένο σύστημα αναδίπλωσης καθισμάτων Flex7, το αναβαθμισμένο -σε σχέση με το παρελθόν- Ope Eye (σύστημα ανάγνωσης οδικής σήμανσης) και το ενεργό cruise control.

Εκτεταμένες μεταφορικές δυνατότητες διαθέτει και το Opel Combo, που θα διατίθεται με μακρύ και κοντό μεταξόνιο, προσφέροντας στην πρώτη περίπτωση χώρο αποθήκευσης έως και 4.600 λίτρα.

Αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο και με αυτονομία 100 χιλιομέτρων είναι το πρωτότυπο RAK e. Σύμφωνα με την ίδια την Opel η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 120 χλμ./ώρα και το κόστος χρήσης ανά χιλιόμετρο δεν ξεπερνά το 1 ευρώ.

auto.in.gr