Έχοντας εξελιχθεί με γνώμονα τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της ευρωπαϊκής αγοράς το νέο Civic δείχνει να ακολουθεί το εκκεντρικό σχεδιαστικό παράδειγμα του προκατόχου του, χωρίς μάλιστα να παρουσιάζει ουσιαστικές μεταβολές στις εξωτερικές του διαστάσεις.

Γνώριμη είναι η εικόνα και των μηχανικών μερών του αυτοκινήτου, όπου πρωταγωνιστούν οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες των 1,4 και 1,8 λίτρων και τα συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας, όπως το Idle Stop και το ΕCO Assist.

Ανανεωμένο και ακόμη πιο «πράσινο» επιστρέφει το Insight μέσα στο 2012. Μετά από παρεμβάσεις στο σχεδιασμό του αμαξώματος, στη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων και στο σύστημα κλιματισμού, το υβριδικό Honda περιόρισε την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, οι οποίες στις εκδόσεις με τροχούς 15 ιντσών δεν θα ξεπερνούν τα 96 γρ. ανά χιλιόμετρο.

Το προφίλ του Insight συμπληρώνουν οι βελτιώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στον κινητήρα βενζίνης, στην ανάρτηση αλλά και στην ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό.

Στο Honda Jazz έχει βασιστεί το EV Concept, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα εξοπλισμένο με μπαταρίες ιόντων λιθίου και με ένα ισχυρό μοτέρ 120 kW που προέρχεται από το FCX Clarity.

Η αυτονομία του πρωτότυπου Honda φτάνει τα 160 χιλιόμετρα, ενώ για την πλήρη φόρτιση των μπαταριών απαιτούνται έξι ώρες.

auto.in.gr