Στην ηλεκτροκίνητη εποχή περνά η BMW, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό, μία τετράτροχη πρόταση που κινείται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Το i3 -γνωστό και ως Megacity Vehicle- εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται τοποθετημένο στον πίσω άξονα, παράγοντας 170 ίππους και 250 Nm ροπής και εξασφαλίζοντας ανταγωνιστικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 8 δευτερόλεπτα).

Στην περίπτωση του i8, ενός εντυπωσιακού roadster, ο ρόλος του ηλεκτροκινητήρα είναι βοηθητικός, υποστηρίζοντας τη λειτουργία του τρικύλινδρου-υπερτρφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης.

Συνδυαστικά, η ισχύς του υβριδικού συνόλου φτάνει τους 220 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 300 Nm, γεγονός που επιτρέπει στο βαυαρικό roadster να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 5 δευτερόλεπτα.

Οι εκρηκτικές επιδόσεις συνδυάζονται με την εξαιρετικά περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου (λιγότερα από 3 λίτρα/100 χλμ), καθώς μεταξύ άλλων η plug-in πρόταση της BMW διαθέτει τη δυνατότητα να καλύπτει αποστάσεις που φτάνουν μέχρι και τα 20 χιλιόμετρα με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Η τέταρτη, κατά σειρά, γενιά της M5, με τον διπλά υπερτροφοφοδούμενο V8 κινητήρα βενζίνης των 560 λίτρων συμπληρώνει τον κατάλογο των νέων προτάσεων που παρουσιάζει η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

auto.in.gr