Ανοιξε ο δρόμος για επιστροφή του Φάμπρεγας στη Μπαρτσελόνα
Αίσιο τέλος φαίνεται πως θα έχει για την Μπαρτσελόνα το «σίριαλ» με την μεταγραφή του Σεσκ Φάμπρεγας, καθώς όπως αποκαλύπτουν δύο ισπανικές εφημερίδες, ο έμπειρος μέσος των «κανονιέρηδων» θα ανήκει σύντομα στους πρωταθλητές Ευρώπης.
Αίσιο τέλος φαίνεται πως θα έχει για την Μπαρτσελόνα το «σίριαλ» με την μεταγραφή του Σεσκ Φάμπρεγας, καθώς όπως αποκαλύπτουν δύο ισπανικές εφημερίδες, ο έμπειρος μέσος των «κανονιέρηδων» θα ανήκει σύντομα στους πρωταθλητές Ευρώπης.
«Ο προπονητής άνοιξε την πόρτα στον Φάμπρεγας, με τον όρο να μην μεταγραφεί σε άλλη αγγλική ομάδα. Ωστόσο οι διαπραγματεύσεις δεν είναι εύκολες», γράφει η «Mundo Deportivo», αναφερόμενη στον Αρσέν Βενγκέρ, ενώ η «Sport» γράφει : «Η διοίκηση της Αρσεναλ εκτιμά ότι η φυγή του Φάμπρεγας είναι αναπόφευκτη και αναμένεται να απαιτήσει 50 εκατομμύρια ευρώ για την παραχώρηση του».
Οπως είναι γνωστό, ο Φάμπρεγας άρχισε την καριέρα του στις ακαδημίες της Μπαρτσελόνα, όμως το 2003 και όταν ήταν 16 ετών, τον εντόπισε ο Αλσατός προπονητής και τον πήρε στο Λονδίνο, όπου κατάφερε να γίνει ο «κινητήριος μοχλός» της Αρσεναλ.
«Είμαι φίλαθλος της Μπάρτσα και μέλος του συλλόγου, όπως ο παππούς μου, ο θείος μου και ο εξάδελφος μου. Αγαπώ τα χρώματα της ομάδα από παιδί. Είμαι Καταλανός. Τώρα είμαι αρχηγός της Αρσεναλ, είμαι ένας «κανονιέρης» και εδώ έγινα αυτός που είμαι σήμερα», έλεγε με νόημα ο Ισπανός άσος τον Ιούλιο του 2010, προετοιμάζοντας το έδαφος για τον επόμενο σταθμό στην ποδοσφαιρικής του καριέρας.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Πυρά Δούκα κατά κυβέρνησης για το νέο σύστημα ανάδειξης δημάρχων
- Αγρότες «πολιορκούν» το γραφείο του Τσιάρα στην Καρδίτσα – Εκρηκτικό κλίμα με κλούβες να κλείνουν τον δρόμο
- Ο Πάτρικ Γκίμπσον έγινε η «φωνή» του Τζέιμς Μποντ, αλλά δεν θα φορέσει το κοστούμι του 007
- Ολυμπιακός: Από την Αθήνα στην Αστάνα – Το ταξίδι των Πειραιωτών στο Καζακστάν (vid)
- Δημιουργήθηκε Μουσείο Μαθητικής Ιστορίας στο Κορακοβούνι Βόρειας Κυνουρίας
- Ανδρουλάκης: Live η τοποθέτησή του στη Βουλή για το «κυκλοφοριακό χάος και την υποβάθμιση των ΜΜΜ στην Αττική»


