Απόλυτα ευχαριστημένη από την πορεία της στον τομέα των οικιακών καταναλωτών, των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων δηλώνει η ελληνική ομάδα της Dell, μια εταιρεία που αξιοποιεί το καλό όνομά της στις μεγάλες επιχειρήσεις για να επεκταθεί στο σπίτι και στις μικρές επιχειρήσεις.

«Σε λιγότερο από δύο χρόνια η Dell κατάφερε να αναρριχηθεί στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στα προϊόντα για καταναλωτές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις (Consumer & Small Medium Business – CSMB) εδραιώνοντας σε έναν ακόμα τομέα την επιτυχημένη παρουσία της σε Ελλάδα και Κύπρο. Παρά τη φθίνουσα πορεία της συνολικής αγοράς και τις οικονομικές συγκυρίες, η Dell ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις της σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων ενώ χαρακτηριστική είναι η αύξηση στους φορητούς και σταθερούς υπολογιστές», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Η επιτυχημένη πορεία της Dell στον τομέα του Consumer Small Medium Business παρουσιάστηκε σε εκπροσώπους του τύπου, στο χωριό Τσαγκαράδα του Πηλίου, από την Πέγκυ Αντωνάκου, Dell CSMB General Manager SEE, και τον Eric Day, Dell CSMB Channel Marketing Director, σε κοινή συνέντευξη τύπου με την Intel Hellas την οποία εκπροσώπησε ο Νίκος Παναγιωτίδης, Intel Hellas Business Development Manager.

Η πορεία της Dell στον τομέα αυτό στην ελληνική αγορά χαρακτηρίζεται από τα στελέχη της «θεαματική». Αποδίδεται στην μεγάλη γκάμα των προϊόντων της Dell με προτάσεις με χαρακτηριστικά και τιμές για όλες τις ανάγκες, στην τεχνική υποστήριξη και την αξιοπιστία της, καθώς η Dell δηλώνει τόσο σίγουρη όσο καμία άλλη εταιρεία στον κόσμο, για την αξιοπιστία των προϊόντων της.

Τα προϊόντα της Dell χωρίζονται σε τέσσερις μεγάλες οικογένειες:

Οι καταναλωτές έχουν δύο επιλογές σε ότι αφορά στην εγγύηση:

  1. Dell Collect and Return: 2 χρόνια εγγύηση επισκευής με δωρεάν παραλαβή και παράδοση στο χώρο του καταναλωτή
  2. Dell Next Business Day: 2 χρόνια εγγύηση επισκευής με επίσκεψη την επόμενη εργάσιμη ημέρα στο χώρο του καταναλωτή

Η Dell θεωρεί χαρακτηριστικά παραδείγματα της καινοτομίας που εισάγει στα προϊόντα της το Adamo XPS με το λεπτότερο αλουμινένιο σώμα στον κόσμο, τα laptop και desktop της σειράς Alienware για το σχεδιασμό και τις επιδόσεις τους ειδικά στο gaming και τα Dell Streak στη νέα κατηγορία tablet PC.

Στην Ελλάδα, υπολογίζεται ότι 600.000 εργαζόμενοι χρησιμοποιούν Dell, γεγονός που θεωρείται «η καλύτερη απόδειξη για την ανώτερη ποιότητα και την αξιοπιστία Dell και το καλύτερο εφόδιο της εταιρείας όταν απευθύνεται στον καταναλωτικό τομέα και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις».

Η Dell το 2011

Το 2011, η Dell σκοπεύει να συνεχίσει τη δυναμική της ανάπτυξη στην Ελλάδα και την Κύπρο με όχημα τα νέα προϊόντα όπως:

  • το Dell Inspiron Duo, που μεταμορφώνεται από netbook 10,1» σε tablet με μία κίνηση (πωλείται ήδη στην ελληνική αγορά αντί 599 ευρώ),
  • τα Dell Inspiron Switch, με χρωματιστά καπάκια που αλλάζουν και προσαρμόζονται στο laptop και το κάνουν πραγματικά μοναδικό,
  • το Dell Vostro V130, «ένα μοναδικής αντοχής» προϊόν για μικρομεσαίες επιχειρήσεις,
  • τα Dell XPS 15 & 17 με μοναδικό ήχο χάρη στα ενσωματωμένα ηχεία και Subwoofer της JBL,
  • το tablet Dell Streak 7», με Αndroid και πολύ πλούσιο εξοπλισμό που λειτουργεί και ως κινητό τηλέφωνο και,
  • το smartphone Dell Venue Pro, βασισμένο στα Windows Phone 7.

Η Dell διατηρεί στρατηγική συνεργασία με την Intel, γεγονός που εγγυάται την ενσωμάτωση της τελευταίας γενιάς επεξεργαστών 2nd Generation Intel Core στα νέα προϊόντα Dell που θα κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά τους επόμενους μήνες.

In.gr Τεχνολογία