Το Ράλι Ακρόπολις της Ελλάδας είναι ένας από τους 13 αγώνες που περιλαμβάνονται στο πρώτο προτεινόμενο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2012.

Το πρόγραμμα των ράλι του 2012 συζητείται μεταξύ της FIA, της North One Sport (που κατέχει τα εμπορικά δικαιώματα του WRC), των οργανωτών των αγώνων και των εργοστασιακών ομάδων, Citroen και Ford. Τον Ιούνιο του 2011 αναμένεται να υπάρξουν οι πρώτες σαφείς αποφάσεις και να δημοσιευθούν οι ημερομηνίες.

Το προτεινόμενο πρόγραμμα περιλαμβάνει τα Ράλι Καταλονίας, Φινλανδίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ακρόπολις, Ιαπωνίας, Μεξικού, Νέας Ζηλανδίας, Πορτογαλίας, καθώς και της Βρετανίας, με την προϋπόθεση ότι οι οργανωτές θα καταφέρουν σύντομα να βρουν νέο κέντρο του αγώνα, μετά την αποχώρηση από το Cardiff της Ουαλίας.

Επίσης, περιλαμβάνει δύο αγώνες στους οποίους θα υπάρξει συνδιοργάνωση από δύο χώρες, τα Ράλι Σουηδίας / Νορβηγίας και Αργεντινής / Ουρουγουάης και τέλος έναν αγώνα στη Μέση Ανατολή. Αυτό μπορεί να είναι το Ράλι Αμπου Ντάμπι ή ένα συνδυαστικό Ράλι Αμπου Ντάμπι / Ομάν / Ντουμπάι.

Οι συνδυαστικοί αγώνες είναι μέρος του πλάνου της FIA να αρχίζει να εισάγει ξανά στο σπορ μεγαλύτερους αγώνες αντοχής, στο πρότυπο του Ράλι Σαφάρι της Κένυας. Ίσως το πλάνο αυτό να αρχίσει από τη νέα χρονιά με τους αγώνες της Σκανδιναβίας, της Λατινικής Αμερικής και της Μέσης Ανατολής.

Οι ομάδες του WRC δεν αντιδρούν προς το παρόν στην αύξηση του μήκους των αγώνων, αλλά στο ίδιο το προτεινόμενο πρόγραμμα, το οποίο απορρίπτουν για λόγους κόστους. Το πρόβλημά τους δεν αφορά στους ευρωπαϊκούς αγώνες, αλλά στην ύπαρξη πολλών αγώνων εκτός Ευρώπης.

«Δεν συμφωνούμε με αυτό το πρόγραμμα. Περιλαμβάνει 13 αγώνες και οι πέντε είναι εκτός Ευρώπης» δήλωσε ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Citroen, Olivier Quesnel, στο αγγλικό περιοδικό Autosport.

Ο Γάλλος συνέχισε: «Πέρσι ήταν ανέφικτο να πάμε στο Αμπου Ντάμπι διότι δεν υπήρχε προπαρασκευαστικός αγώνας, ενώ τώρα είναι εφικτό; Το νέο πρόγραμμα θα μας κοστίσει 1,5 εκατομμύριο Ευρώ για το τίποτα. Δεν πουλάμε αυτοκίνητα ούτε στο Αμπου Ντάμπι, ούτε στην Ιαπωνία ούτε στη Νέα Ζηλανδία».

auto.in.gr