Τη δική της πρόταση, σχεδιασμένη αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή ήπειρο, παρουσίασε η ινδική Tata στη Γενεύη.

Αν και το πρωτότυπο «Pixel» βασίζεται στο μέχρι σήμερα γνωστό Nano, ο σύγχρονος σχεδιασμός του αμαξώματός του δεν παραπέμπει σε μία low cost κατασκευή.

Το αντίθετο, μάλιστα, καθώς το σύνολο των χαρακτηριστικών του δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις αντίστοιχες προτάσεις που προσφέρονται σήμερα στην ευρωπαϊκή αγορά.

Με μήκος λίγο πάνω από τα τρία μέτρα, το Pixel διαθέτει στο εσωτερικό του τέσσερις θέσεις (δύο για ενήλικές και δύο για παιδιά).

Το ιδιόμορφο άνοιγμα των θυρών επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στο θάλαμο επιβατών και ταυτόχρονα ένα ασφαλές σημείο διαφοροποίησης σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Για την κίνηση του λιλιπούτειου Tata έχει επιστρατευθεί ένα πετρελαιοκίνητο μοτέρ 1,2 λίτρων, το οποίο χάρη στην «έξυπνη» διαχείριση της ενέργειας, τα ελαστικά περιορισμένης αντίστασης κύλισης και το σύστημα start&stop καταναλώνει μόλις 3,4 καυσίμου ανά 100 χλμ. και εκπέμπει 89 γρ. CO2/χλμ.

Τέλος, το αστικό προφίλ του αυτοκινήτου ενισχύει και η εκπληκτική ευελιξία του, καθώς το σύστημα διεύθυνσης -σε συνδυασμό με το κοντό μεταξόνιο- εξασφαλίζει κύκλο στροφής μόλις 5,2 μέτρων.

auto.in.gr