Νέες εκδόσεις -εξοπλιστικές και μη- των μέχρι σήμερα γνωστών MiTo και Giulietta μπορεί να συναντήσει κανείς στον εκθεσιακό χώρο της Alfa Romeo στη Γενεύη, όπου φυσικά πρωταγωνιστεί το εκθαμβωτικό πρωτότυπο 4C.

Η μικρογραφία της 8C ακολουθεί τα κατασκευαστικά πρότυπα του μεγάλου της αδερφού, επιλέγοντας την εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών ώστε να περιορίσει το συνολικό της βάρος.

Με τον κινητήρα στο κέντρο και την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, η διθέσια 4C μόλις που ξεπερνά σε μήκος τα τέσσερα μέτρα.

Οι συμπαγείς διαστάσεις και ο συνδυασμός αλουμινίου-ανθρακονήματος έχουν διατηρήσει το βάρος του ιταλικού coupe κάτω από τα 850 κιλά, επιτρέποντας στον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.758 κ.εκ. να αναδείξει τις δυνατότητες του.

Το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ άμεσου ψεκασμού προέρχεται από τις ήδη υπάρχουσες προτάσεις της φίρμας, αποδίδοντας στην περίπτωση της 4C περισσότερους από 200 ίππους.

Γνώριμο στους φίλους της Alfa Romeo είναι και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT, που τοποθετείται ήδη στη MiTo και πρόκειται σύντομα να προστεθεί στα χαρακτηριστικά της Giulietta.

Με αναλογία τεσσάρων κιλών ανά ίππο, η 4C επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από πέντε δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα.

auto.in.gr